Steampunk buizen mediacenter
Moderator: Beheerdersteam
- Zwartoog
- Berichten: 343
- Lid geworden op: za 19 okt 2019, 16:37
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Re: Steampunk buizen mediacenter
Nieuwe opzet. Voedingstrafo buiten schept ruimte. Kan nu dit doen, kabels komen nu wel goed binnen zo, de AC's zo kort mogelijk. Zou het kunnen qua bromkqnwminimalisatie?
Enige twijfel nu zijn die grote elco's links bij de voedingstrafo. Kan dat kwaad zo? Die dingen zijn om te DC--en, maar komt ook AC in...
Re: Steampunk buizen mediacenter
Als er aan die kant zijn geen gevoelige verbindingen zitten is het enige mogelijk bezwaar dat de trafo warm wordt.Hoe warmer de elcos hoe minder lang ze mee gaan.
Anne
Anne
- Zwartoog
- Berichten: 343
- Lid geworden op: za 19 okt 2019, 16:37
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Re: Steampunk buizen mediacenter
Begint steeds meer ergens op te lijken.
Morgen verder met de ingangen boren.
