het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Jongen toch, ga nou eerst even luisteren. Het zijn wel kwaliteit speakers hoor. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Gezien het (vooralsnog) ontbrekende scheidingsfilter valt er niet veel aan te luisteren... 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ho, er zit ook nog een unit bovenop. Die had ik in de gauwigheid gemist.
Zouden alle units parallel staan?
Heeft hij zijn versterker ook te koop?
"In goede staat, wel nieuwe eindtrap nodig".
Zouden alle units parallel staan?
Heeft hij zijn versterker ook te koop?
"In goede staat, wel nieuwe eindtrap nodig".
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik had de verkoper een bericht gestuurd om te vragen welke units zijn gebruikt maar dat weet hij nietray5150 schreef:Ontrief ik iemand als ik zeg dat ik de indruk heb dat het een samengeraapt zooitje is ?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
De woofer in de baffle kan een late (jaren 80) ITT LPT 200 zonder sierrand zijn. Of een RFT 8" uit die tijd. De rest zit mogelijk ook in die hoek, dus tja... er moet maar net iets van je gading tussen zitten, waar je wel wat voor over hebt. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik moet een beetje "trekken" aan de verkoper (hij heeft liever dat ik langskom) maar ik heb 'm zover dat hij gaat kijken welke units er inzitten.
Hij heeft 'm niet zelf gebouwd vandaar dat hij niet weet welke units zijn gebruikt behalve dat het namaak Heco Lab 2 zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Hij heeft 'm niet zelf gebouwd vandaar dat hij niet weet welke units zijn gebruikt behalve dat het namaak Heco Lab 2 zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vraagprijs 500 de set, Dre? 
Accuton speakers Sandwich Bass s220-6-221
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1569378120? ... ialbuttons
Accuton speakers Sandwich Bass s220-6-221
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1569378120? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Pfff ..... beetje kansloos:SARK schreef:Ik moet een beetje "trekken" aan de verkoper (hij heeft liever dat ik langskom) maar ik heb 'm zover dat hij gaat kijken welke units er inzitten.
Hij heeft 'm niet zelf gebouwd vandaar dat hij niet weet welke units zijn gebruikt behalve dat het namaak Heco Lab 2 zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
ps.Marktplaatsverkopert schreef:Goedemorgen, ik heb twee foto's bij de ad toegevoegd. Er is verder geen info betreffende merk of specs. Op de foto's is wel de grootte van de magneet te zien, wat de kwaliteit/prijs van de speaker bepaalt. Filters zitten er niet in, evt heb ik nog spoelen en condensatoren.
Ik heb hem heel vriendelijk benaderd en duidelijke vragen gesteld maar ik heb sterk het idee dat hij geen idee heeft waarom het een "vreemde advertentie" is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Douwe84 schreef:Gaat t wel goed ?
Prima,maar ik heb toch geen tijd om er wat mee te doen.....
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
20 cmbeijert schreef:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Best gave set, 50 tientjes is niet gek. Toch...
MARANTZ versterker stereo set
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1570877834? ... ialbuttons
MARANTZ versterker stereo set
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1570877834? ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
50 tientjes zou gekkenwerk zijn, gelukkig gaat maar om 5 tientjes
Dit spul komt regelmatig langs op Marktplaats, hier gaat het wel om een uitgebreide set maar of het technisch interessant spul is?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Haha nee 50 is wat veel, typo vind het er wel Lekker retro uit zien iig. Of t wat is.... Geen idee 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is dat net zoiets als jij zelf hebt?Barry2001 schreef:Bij de buren, S&C Scirocco, koopje.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zo te zien exact dezelfde idd. Alleen bij mij geen beschadigingen
Toendertijd als kit gekocht bij S&C Groningen, kon wel eens 20 jaar geleden zijn.
Maar voor dit geld, buitenkant opknappen en je hebt voor weinig een top speaker.
Maar voor dit geld, buitenkant opknappen en je hebt voor weinig een top speaker.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hij heeft vaak mooi spul te koop staan, voor een goede prijs. Ik heb in zijn RA subs tijd twee subwoofers gekocht, perfect afgehandeld, niks op aan te merken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
