Fotoshoot Preamp MA24

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
PieterP
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 feb 2018, 8:00

Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door PieterP »

Hoi allemaal, ik heb de afgelopen jaren een eindversterker (Beta 24 van Amb audio), een streamer en een voorversteker gebouwd. Hierbij wat foto's. De voorversterker is net klaar. Ik wil er alleen nog een hoofdtelefoonversterker bij inbouwen. Dat wordt een m3 headphoneamp van amb audio. Mijn voorversterker bevat de line stage van amb audio, de alpha 24, gevoed door de sigma 25 en 26 met de low noise regulators sigma 78 en 79. De voorversterker gebruikt de Maya R2-R volume controller van Vicol audio (group buy via Diyaudio dot com). De m3 amp gaat gevoed worden door de Sigma11 LN PSU van alweer amb audio.

Mijn build log van mijn voorversterker met meer foto's kan je vinden op: https://www.amb.org/forum/alpha24-with- ... t4021.html
Mijn build log van mijn eindversterker met heel veel foto's kan je vinden op: https://www.amb.org/forum/beta24-pieter ... t3748.html
Mijn build log van mijn streamer met meer foto's kan je vinden op: https://audiophilestyle.com/forums/topi ... ent=919942
1.jpg
1a.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
18.jpg
19.jpg
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door erik1977 »

Mooi spul!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door ds23man »

Volgende keer even het filtertje uitwassen, lijkt nu of het model voor de camera staat nadat ze net vol met de snufferd over een blad met coke is gegaan... :lol:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door John P »

Je ziet niet eens meer dat dit zelfbouw is, zeer strak.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door ray5150 »

Het zier er allemaal keurig uit hoor, daar niet van. :goedzo:
Ik volg alleen niet helemaal waarom je linkt naar een forum waarvan je geen foto's kunt zien als je geen lid bent ? :think:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door dre »

Dat ziet er super uit! 8)
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door Douwe84 »

mooi werk zeg!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door hannesie »

:shock: De opzet met de Ryzen Mediaserver is wel pittig. :)
Heb hier de Server met ROON en dan 2 spelers eraan waarbij de 1 de Radio Paradise en de andere Flac 24/88.2 draait, en dan geeft de processor geen krimp. Is de HQ speler dan zo hongerig? Signalist is dat hij de boel upsampled naar DSD niveau?
performance.PNG
P.S de system up time is net na een update, en had toen even 50% power nodig om weer de boel aan te zwengelen. :mrgreen:
PieterP
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 feb 2018, 8:00

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door PieterP »

ray5150 schreef:
Het zier er allemaal keurig uit hoor, daar niet van. :goedzo:
Ik volg alleen niet helemaal waarom je linkt naar een forum waarvan je geen foto's kunt zien als je geen lid bent ? :think:
Ja dat is inderdaad niet ideaal. Maar daar staat het allemaal wel een stuk uitgebreider beschreven. Ff account aanmaken is trouwens niet veel werk. :wink:
Laatst gewijzigd door PieterP op zo 05 jul 2020, 6:08, 1 keer totaal gewijzigd.
PieterP
Berichten: 4
Lid geworden op: za 03 feb 2018, 8:00

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door PieterP »

hannesie schreef:
:shock: De opzet met de Ryzen Mediaserver is wel pittig. :)
Heb hier de Server met ROON en dan 2 spelers eraan waarbij de 1 de Radio Paradise en de andere Flac 24/88.2 draait, en dan geeft de processor geen krimp. Is de HQ speler dan zo hongerig? Signalist is dat hij de boel upsampled naar DSD niveau?
performance.PNG

P.S de system up time is net na een update, en had toen even 50% power nodig om weer de boel aan te zwengelen. :mrgreen:
Klopt. HQPlayer kan je instellen op dsd upsampling. Dat doe ik ook en stuur de dsd stream naar mijn RME Adi-2 dac in dsd direct mode.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Fotoshoot Preamp MA24

Bericht door hannesie »

Grappig, ik laat dan door Roon de 1bits (DSD) muziek file omzetten naar PCM 24/352,8 kHz. :lol:
Plaats reactie