Dit is mijn eerste post op dit forum en meteen een vraag aan de zelfbouw experts hier op dit forum.
Jaaaren geleden heb ik op marktplaats een centerspeaker en een subwoofer gekocht van iemand en hij vertelde mij toen dat zijn werkgever het ooit had laten maken voor in de vergader ruimte.
De subwoofer gebruik ik nog steeds met volle tevredenheid en eigenlijk zou ik er nog wel een willen
De versterker die er aan de achterkant in zit is een hypex ds1.2, deze hoop ik tweedehands nog een te vinden.
De kast is van 22mm mdf, deze kan ik namaken.
Echter de gebruikte driver staat helemaal niets op en via google wordt ik ook niet wijzer.
Weet iemand iets meer over deze driver :
