Tenminste,als het W15's hadden geweest......
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het heeft geen zin meer.
Tenminste,als het W15's hadden geweest......
Tenminste,als het W15's hadden geweest......
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij zitten die in ook in een setje paper hats, van een vriend van mij.dre schreef:Zeer betrouwbare verkoper.
Die W12's.......
Samen met een setje dxt tweeters. Oef, dat is een mooi speakertje hoor.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuk voor een desktop setje. Goed op tijd voor de volgende wedstrijd 
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeker op tijd. We hebben nog geen thema, geen organisator en geen deelnemers.Henkjan schreef:Leuk voor een desktop setje. Goed op tijd voor de volgende wedstrijd
Re: het "te koop gezien" topic....
Zag dit langskomen
http://link.marktplaats.nl/m1533947494? ... ios_tablet
Philips 9710 , 9710BM en 9745AM Luidspreker samen 45 euro
Met vriendelijke groet , Bert
http://link.marktplaats.nl/m1533947494? ... ios_tablet
Philips 9710 , 9710BM en 9745AM Luidspreker samen 45 euro
Met vriendelijke groet , Bert
Re: het "te koop gezien" topic....
Een TD 807 amp gezien met werk Maar misschien voor minder te koop dan de onderdelen prijs
http://link.marktplaats.nl/m1557129203? ... ios_tablet
http://link.marktplaats.nl/m1557129203? ... ios_tablet
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet gek denk ik, prijs voor beide.
Seas excel w12cy/001
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1560275210? ... ialbuttons
Seas excel w12cy/001
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1560275210? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor wie nog een klasse A versterker wil bouwen.
Aluminium koelblokken koelprofielen
€ 5,00
http://link.marktplaats.nl/m1532826870? ... ialbuttons
Aluminium koelblokken koelprofielen
€ 5,00
http://link.marktplaats.nl/m1532826870? ... ialbuttons
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Sappemeer. Het is dat mijn pa daar geboren is en ik dus weet waar het ligt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hier is iets wat ik nog niet eerder gezien of van gehoord heb . AM stereo ik heb er een bod op gedaan
pioneer SQ300
Met vriendelijke groet , Bert[/url]
pioneer SQ300
Met vriendelijke groet , Bert[/url]
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik weet niet waar jij die AM vandaan haalt, want stereo is alleen maar mogelijk met FM.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik had hem ook al gezien.
Zag een bod van ene Bert. Ik dacht: het zal toch niet.......
Welnee, Bert heeft nog 4 versterkers te bouwen, en een Lafayette op te knappen. Is vast iemand anders

Zag een bod van ene Bert. Ik dacht: het zal toch niet.......
Welnee, Bert heeft nog 4 versterkers te bouwen, en een Lafayette op te knappen. Is vast iemand anders
Re: het "te koop gezien" topic....
Toch wel hoor.hannesie schreef:am.PNGIk weet niet waar jij die AM vandaan haalt, want stereo is alleen maar mogelijk met FM.
am1.PNG
https://en.m.wikipedia.org/wiki/AM_stereo
Re: het "te koop gezien" topic....
Zag een stero meubel van philips in Perfecte staat
Ben benieuwd wat in gebruikte staat is
- Zeldzaam model
- Technisch in originele staat.
- 4x 9710 BM luidsprekers in goed werkende staat.
- Voor en eind buizenversterker in goed werkende staat.
- Tuner werkt perfect op fm - schakelen tussen fm lw en korte golf gaat moeizaam.
- Platenspeler werkt goed maar heeft een bromgeluid.
Subliem geluid!
hier op MP
Ben benieuwd wat in gebruikte staat is
- Zeldzaam model
- Technisch in originele staat.
- 4x 9710 BM luidsprekers in goed werkende staat.
- Voor en eind buizenversterker in goed werkende staat.
- Tuner werkt perfect op fm - schakelen tussen fm lw en korte golf gaat moeizaam.
- Platenspeler werkt goed maar heeft een bromgeluid.
Subliem geluid!
hier op MP
Re: het "te koop gezien" topic....
Nou dan heeft hij dat echt veranderd Want mijnhannesie schreef:am.PNGIk weet niet waar jij die AM vandaan haalt, want stereo is alleen maar mogelijk met FM.
am1.PNG
Wist niet dat stereo AM ooit gemaakt was En Bert Opabert heeft er daarom op geboden maar de Lol is er al af zit al boven 200€
Ja de tekst is veranderd Hans
Ik heb er wat afbeeldingen van gevonden en de trafo,s zijn (denk ik ) gelijk aan van die Lafayette 224B
Re: het "te koop gezien" topic....
In uden staan units voor de volgende speakers te koop. Scherp geprijsd.
http://www.troelsgravesen.dk/Jenzen-SEAS-ER.htm
http://link.marktplaats.nl/m1564296571? ... ialbuttons
http://www.troelsgravesen.dk/Jenzen-SEAS-ER.htm
http://link.marktplaats.nl/m1564296571? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
4 stuks prijs per paar
SB Acoustics SATORI MW16P-8
€ 180,00
https://link.marktplaats.nl/m1566462911 ... ialbuttons
SB Acoustics SATORI MW16P-8
€ 180,00
https://link.marktplaats.nl/m1566462911 ... ialbuttons
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
"kenners weten genoeg"Zweitse schreef:
Dat mensen die dooddoener er bij blijven zetten..
