Gelukkig ben ik rechts
Boortje ook niet gebroken
Moderator: Beheerdersteam
Als je niet oplet kan alles fout gaanOpaBert schreef:Auw In die lap zit mn linker middelvinger Niet is me teveel bloed zweet en tranen![]()
Gelukkig ben ik rechts
Boortje ook niet gebrokenWat kan er nu fout gaan
Nou ik heb er direct in geknepen om te kijken of er soms een krul in zat maar dat was niet en eventjes later kwam het bloed er uitpvanlingen schreef:Wees toch voorzichtig Bert en kijk uit voor infectie.
Hoewel, als je spiritus gebruikt zal dat wel meevallen.
Zie het maar als een vingeroefening.
Zonder extra gaatje hoop ik ?OpaBert schreef:De eerste gaatjes zitten erin
Deze keer niet AnneAh!buis schreef:Zonder extra gaatje hoop ik ?OpaBert schreef:De eerste gaatjes zitten erin![]()
Anne
Ja precies Als ik heel de dag op de bank lig krijg ik hooguit een zere kont, daar zit ook al een gat indemocles schreef:Gaat mooi zie ik,behalve je vinger dan
Shit happens
Ja Weinig tegenslag gehad Was met frezen een split second verwijderd van een kapotte freesdemocles schreef:Zo gaat ie lekker,gaat ook best wel vlot![]()
Nee echt niet Robert ik wil graag hobby bedrijvenOpaBert schreef:Zo ben er voor vandaag klaar mee
Voor mezelf duw ik niet zo door , morgen in de caustic soda met warm water dan is elk braampje eraf
En dan zijn we weer een stap dichterbij als ik op 4 juni was met die andere plaat
Een mooi grafschriftOpaBert schreef:Maar ik heb nog zoveel plannen
Daar heb ik geen tijd voor Anne , moet nog zeker 4 versterkers bouwenAh!buis schreef:Een mooi grafschriftOpaBert schreef:Maar ik heb nog zoveel plannen![]()
Anne
OopsRobertD schreef:Als ik dat lijstje zie zal ik je maar niet verder storen Bert![]()
Mijn plannen duren al jaren. Ik heb iets in mijn hoofd met 4xEL84 per kanaal (Monoblokken) en jouw ruststroomprintjes erin.
6N6P als stuurbuis.
Daar moet dan een mooi stuurversterkertje bij met een phonotrapje erin. In dezelfde stijl.