https://www.3e-audio.com/amplifier-kits ... -2ch-260w/
Ik wil hier een voeding met ringtrafo en gelijkrichter/condensatoren voor maken.
Er is uiteraard al wel een beetje onderzoek gedaan, maar ik kom tot de conclusie dat ik niet goed weet wat ik precies nodig heb.
Ik kom bijvoorbeeld best veel kant en klare gelijkrichter/ voeding bordjes tegen zoals:
https://www.xkitz.com/collections/power ... -xaps-500w https://nl.aliexpress.com/item/4000167187325.html Is dit iets, of moet ik hier ver van uit de buurt blijven?
En waarom moet er bij de ene bijvoorbeeld met een factor 0.77 gerekend worden en bij de andere een factor 1.44?
Dan de trafo... Welk aantal VA raden jullie aan om deze module te voeden? 500VA?
En dan rest nog de vraag, of ik een softstart o.i.d. nodig heb met dit soort vermogens?(kan het bijna niet voorstellen van niet)
Er zijn nog wel 100 vragen, maar dit is voorlopig wel een stevig begin aan vragen denk ik
