Even voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Mr audio
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2015, 21:42

Even voorstellen.

Bericht door Mr audio »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Robert en ik ben 35 jaar.
Ik heb sinds jongs af aan altijd een klik met audio gehad. Sinds ik de technics versterker van mijn vader als klein kind steeds aanzette, (en vervolgens tot rode handen toe op mijn vingers getikt werd) interesseerde mij de apparaten en geluid al..
Rond mijn 14e kwam ik bij een vriend thuis, waar zijn vader (audiofiel) een mooie set had staan.
Mark Levinson, siltech kabels, b&w 802d etc.
Hier hoorde ik voor het eerst hoe het ook kon klinken.
Rond die tijd heb ik ook een set p.a. speakers gemaakt, maar dat was niet om naar huis over te schrijven.
Sinds een paar jaar ben ik mij meer gaan verdiepen in de zelfbouw.
Ik ben inmiddels de eigenaar van een paar 2-weg transmissielijn luidsprekers, die zelf gemaakt zijn.
Een velleman buizen voorversterker en ook 2 velleman mono blokken.
Ook heb ik, (meer voor de lol, aangezien mijn t.l.'s tot 30hz. doorlopen) een subwoofer gemaakt van een koker (sonosub) die we op mijn werk produceren, de insteek was om een ht sub te maken die doorliep tot 16hz.. Dat hebben we (dus ook de buren) gevoeld.
Afgelopen zomer heb ik een "luxe" kratradio gemaakt, als in een losse draagbare versterker met accu en 2 monitors met een mooie compo set die over was uit de auto.
Dit klonk tot mijn verbazing erg goed, en zette me aan het denken om toch zelf een andere versterker te gaan bouwen.
Vandaar dat ik hier ben, want ik heb toch wel wat vragen...

hier onder wat foto's van wat ik tot nu toe gemaakt heb.
image6.JPG
IMG_20170202_211648.jpg
1591524325433_image1.JPG
1591524327576_image3.JPG
1591524331622_image6.JPG
IMG_20170204_151230.jpg
IMG_20180201_182437_HHT.jpg
IMG_20180201_203604_HHT.jpg
IMG_20180418_173629.jpg
IMG_20180516_221129_1.jpg
IMG_20180516_221157_1.jpg
IMG_20180516_221224_1.jpg
IMG_20180521_194053_1.jpg
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Even voorstellen.

Bericht door OpaBert »

Dat is een aardige binnenkomer MrAudio
Welkom hier bij de doehetselverts
OpaBert
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door Henkjan »

Welkom Robert!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Even voorstellen.

Bericht door dre »

Welkom!
Je ziet er nog wel jong uit zeg! :lol:
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Even voorstellen.

Bericht door Douwe84 »

Welkom! Mooie projecten al :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Even voorstellen.

Bericht door Pjotr »

Welkom Robert. Al heel wat leuke projecten al gedaan zo te zien... O:)
Plaats reactie