Ik ben Arjan , 44 jaar , woonachtig in de bollenstreek en werkzaam in de natuursteen (maak interieurdelen van marmer/graniet of (half)edelsteen voor Shipyard Royal van Lent)
Ben hier op het forum terecht gekomen omdat ik info zocht over akoestische panelen
Na wat uurtjes
Momenteel speel ik met een Heos Amp HS2 met ingebouwde versterker op een setje Sonus Faber Chameleon T
Ben er wel tevreden mee MAAR …
Nu heb ik het idee om met open baffles te gaan stoeien al snap ik er nog weinig van
Ik ben altijd met car-audio bezig geweest maar de theorie die erachter zit heeft mij nooit geïnteresseerd (theorie is nooit mijn sterkste kant geweest
Vragen heb ik genoeg maar die komen tzt wel op het forum
