Zit te denken om deze superregulator te bouwen voor een bestaande DAC.
https://diyaudiostore.com/collections/p ... -regulator
In de huidige DAC heb ik 2x een positieve regelaar die beide een eigen trafo winding hebben.
Deze samen maken dan weer een + en - spanning.
In deze superregulator schrijven ze dat ze adviseren om elke voeding zijn eigen winding te geven maar toch hebben ze voor de negatieve spanning ook een negatieve regelaar.
Waarom zou je dat niet met 2 positieve regelaars doen als je toch separate windingen hebt?
M.i heb je dan de zelfde specs voor de positieve en de negatieve spanning.
Of is de opzet van deze superregelaar daar niet geschikt voor?
Superregulator
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Superregulator
Mogelijk om de mogelijkheid open te laten om ook een trafo met middenaftakking te gebruiken ?
Volledig gescheiden voorkomt wel aardlussen of je moet met één centraal massapunt werken.
Anne
Volledig gescheiden voorkomt wel aardlussen of je moet met één centraal massapunt werken.
Anne
Re: Superregulator
Hoi Anne,
Aan jou antwoord af te leiden zou ik dus ook 2 positieve regelaars kunnen maken.
Ik heb 2 separate wikkelingen.
Of heb je een andere reden om het af te raden?
Aan jou antwoord af te leiden zou ik dus ook 2 positieve regelaars kunnen maken.
Ik heb 2 separate wikkelingen.
Of heb je een andere reden om het af te raden?
Re: Superregulator
Nee hoor, behalve dat die dingen me wat overdreven overkomen.Zoiets van "zouden we nog een druppeltje bij de zee doen ?"koenjer schreef:Hoi Anne,
Aan jou antwoord af te leiden zou ik dus ook 2 positieve regelaars kunnen maken.
Ik heb 2 separate wikkelingen.
Of heb je een andere reden om het af te raden?
Anne
Re: Superregulator
Nou is ook vorm van lui aangelegd, is 1x een printje tekenen en zelfde componenten bestellenAh!buis schreef:Nee hoor, behalve dat die dingen me wat overdreven overkomen.Zoiets van "zouden we nog een druppeltje bij de zee doen ?"koenjer schreef:Hoi Anne,
Aan jou antwoord af te leiden zou ik dus ook 2 positieve regelaars kunnen maken.
Ik heb 2 separate wikkelingen.
Of heb je een andere reden om het af te raden?![]()
Anne
