Nou, ik heb er altijd veel respect voor gehad en het heeft even geduurd voordat ik nu iets heb staan, dat er naast kan staan en, vind ik zelf, beter is.
Dat is voor de PP's geen schande, want we zijn toch ook al weer wat jaartjes verder en de techniek ook. Bovendien zit er niet te veel hout aan en zo. Ik heb een tijdje zitten dubben over andere kasten, maar ik wil weten hoe het 6dB verhaaltje werkt in deze kasten.
Wat wil ik gaan doen?

Ja, uiteraard alles weer 6dB. De kast a la 1982 van KF met een andere bezetting uiteraard, want de oorspronkelijke is er niet meer en bovendien weet ik wel hoe dat speeld. Alleen de diepte is hier gewijzigd van 30 naar 25 cm.
De bezetting:
2x Visaton W130S
1x Tangband W4-655 SA
1x Visaton G 20 FFL, waar ik de gegevens van kwijt ben. Maar geeft niet. Kom er wel mee klaar.
Maar hoezo die rechtse doorsnede? Nou stel nou es dat de PP versie tegenvalt, dan maak ik er toch een TL van....toch.... niet dan..? maar ja, zei iemand in een ander topic dat ik van minimale filters hou
Maar ja, ik ben wel een beetje gek, maar ook weer niet zo gek. Die bodem laat ik even weg zodat ik dat tussenschot makkelijk in de pijp kan schuiven. Overigens als de PP uitvoering het goed doet, zal ik zo wie zo de TL uitvoering toch proberen om te vergelijken. Leuk en simpel te doen.
Dus nu eerst es de spullen bijelkaar vissen en zo. Moet nog wat bestellen en hout laten zagen.
Ben zelf eigenlijk best wel nieuwschierig hoe het zal uitpakken.