Ik stel me voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Henk Denissen
Berichten: 1
Lid geworden op: do 16 apr 2020, 12:35

Ik stel me voor

Bericht door Henk Denissen »

Ik ben Henk Denissen , gepensioneerden slager (werkzaam geweest bij A-Heijn/chefslager, eigen keurslagerij gerund, laatste 8 jr. werkzaam bij supermarkt Emte als afd.manager slagerij onder de vlag van de Sligro Veghel.
Ben een hobbyist fietsenmaker ,dus hierover kan ik miss. wel veel technische vragen beantwoorden. Heb als voorbeeld mijn eigen kogo fiets omgebouwd naar een e-bike. Verder kan ik rondom huis wel zelf alles opknappen tot zelf een raam op maat maken ,isoleren , aftimmeren , schilderen etc. etc. Ben nu bezig om een decoupeerzaag te repareren van het merk Mac Allister model MJS 500 LA. Na het openen van de decoupeerzaag zag ik , dat zaag niet op en neer ging ,dus de aandrijving van de zaag gedeelte werkte niet er viel een ijzer uit met 2 ronde openingen die er voor zorgt na montage dat de zaag op en neer gaat .

Mijn vraag is de volgende , waar kan ik van dit merk Mac Allister onderdelen bestellen , of is de conclusie gewoon koop een nwe.
Ik las op dit forum wel, dat Hornbach van dit merk gereedschap verkocht , maar hebben ze dit merk nog steeds in hun assortiment????
Hopende op mijn vraag een antwoord te krijgen, wacht ik geduldig af.

Met vriendelijke groeten.
Henk Denissen
Bijlagen
DecoupeerzaagMacallister1.jpg
DecoupeerzaagMacallister2..jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Ik stel me voor

Bericht door Henkjan »

Hallo Henk, welkom hier!
Gebruikersavatar
FredM
Berichten: 116
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 8:41

Re: Ik stel me voor

Bericht door FredM »

We doen hier veel aan zelfbouw, maar wel alleen audio. Zo'n apparaat maakt natuurlijk ook veel lawaai, maar of dat audio is....
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Ik stel me voor

Bericht door hannesie »

Ach een Bovenfrees of een fiets is hier ook wel eens voorbij gekomen. :sure:

Maae wel welkom op het forum :lol:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Ik stel me voor

Bericht door OpaBert »

Hoi Henk welkom :D
Ik zou hornbach bellen dan weet je het meteen O:) O:)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Ik stel me voor

Bericht door Shadow »

Welkom! Hobby fietsenmakers hebben we hier ook genoeg, dus als je in de kantine rond kijkt kom je het topic daarvan ook wel tegen :goedzo:
Plaats reactie