R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Mij bereikte zojuist het treurige bericht dat Peter Metsemakers 4 april jl. na een kort ziekbed is overleden.
Vrijdag wordt hij in Dordrecht in bijzijn van naasten gecremeerd.
Als je een kaartje wil sturen, dat kan naar:
Binnen Walevest 28, 3311AB DORDRECHT
Met Peter is voor mij de zelfbouw hobby begonnen, en ik denk met enorm veel van ons, zeker in de 010 regio. Ergens midden jaren 90 kreeg ik van een collega de tip om eens aan de Bergweg langs te gaan, want zelfbouwen was leuker en beter dan wat kopen. Zo gezegd zo gedaan, en na een uitgebreide luistersessie kwam ik met een setje "Kolibri sub" thuis. Daarna nog ontelbare keren bij 'm langsgeweest, meestal om wat te kopen, soms om wat te verkopen, maar altijd voor de gezelligheid. Z'n winkel is er al een tijdje niet meer, maar Peter blijft in gedachten altijd bij ons zelfbouwers. Rust zacht, en als de muziek daar boven niet klinkt, dan leg je ze t maar uit.
Vrijdag wordt hij in Dordrecht in bijzijn van naasten gecremeerd.
Als je een kaartje wil sturen, dat kan naar:
Binnen Walevest 28, 3311AB DORDRECHT
Met Peter is voor mij de zelfbouw hobby begonnen, en ik denk met enorm veel van ons, zeker in de 010 regio. Ergens midden jaren 90 kreeg ik van een collega de tip om eens aan de Bergweg langs te gaan, want zelfbouwen was leuker en beter dan wat kopen. Zo gezegd zo gedaan, en na een uitgebreide luistersessie kwam ik met een setje "Kolibri sub" thuis. Daarna nog ontelbare keren bij 'm langsgeweest, meestal om wat te kopen, soms om wat te verkopen, maar altijd voor de gezelligheid. Z'n winkel is er al een tijdje niet meer, maar Peter blijft in gedachten altijd bij ons zelfbouwers. Rust zacht, en als de muziek daar boven niet klinkt, dan leg je ze t maar uit.
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Mooi gezegd Henkjan! Ook al woonde ik al lang niet meer in R'dam, Ik kwam er toch regelmatig over de vloer als ik in de buurt was. En ook al was internet toen nog lang geen verkoopkanaal er viel altijd wel een "prijsje" te maken. R.I.P.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Misschien een rare vraag, maar welke respectabele leeftijd heeft Peter weten te bereiken?
-
Bassie1956
- Ook commercieel actief
- Berichten: 75
- Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Peter is op 30mrt jl. 58jr. geworden
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Spijtig om dit te moeten lezen. Sterkte voor degenen die hem een warm hart toe dragen.
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Nou ja, dat is veel te jong! Heel spijtig en een wens van sterkte aan alle nabestaanden! Dank voor het melden Henkjan.
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Dan is dat een trieste mededeling die ik nu lees, als Dordtenaar kwam ik hem nog wel eens tegen.
Juist ook zijn vrouw die nu achter blijft, en kind, het zal niet simpel zijn.
Inderdaad veel te jong!
Juist ook zijn vrouw die nu achter blijft, en kind, het zal niet simpel zijn.
Inderdaad veel te jong!
Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Goede herinneringen aan de Bergweg. Ik was oktober 2000 bezig de Trapezium 5 speakers aan het bouwen en de filter onderdelen opgehaald bij Peter aan de Bergweg. Intussen met zijn vrouw, die toen aardig zwanger was, gezellig een babbel gemaakt en een bakkie gedaan.
Helaas gaat het in het leven zo......
Helaas gaat het in het leven zo......
