R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door Henkjan »

Mij bereikte zojuist het treurige bericht dat Peter Metsemakers 4 april jl. na een kort ziekbed is overleden.
Vrijdag wordt hij in Dordrecht in bijzijn van naasten gecremeerd.

Als je een kaartje wil sturen, dat kan naar:
Binnen Walevest 28, 3311AB DORDRECHT

Met Peter is voor mij de zelfbouw hobby begonnen, en ik denk met enorm veel van ons, zeker in de 010 regio. Ergens midden jaren 90 kreeg ik van een collega de tip om eens aan de Bergweg langs te gaan, want zelfbouwen was leuker en beter dan wat kopen. Zo gezegd zo gedaan, en na een uitgebreide luistersessie kwam ik met een setje "Kolibri sub" thuis. Daarna nog ontelbare keren bij 'm langsgeweest, meestal om wat te kopen, soms om wat te verkopen, maar altijd voor de gezelligheid. Z'n winkel is er al een tijdje niet meer, maar Peter blijft in gedachten altijd bij ons zelfbouwers. Rust zacht, en als de muziek daar boven niet klinkt, dan leg je ze t maar uit.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door Pjotr »

Mooi gezegd Henkjan! Ook al woonde ik al lang niet meer in R'dam, Ik kwam er toch regelmatig over de vloer als ik in de buurt was. En ook al was internet toen nog lang geen verkoopkanaal er viel altijd wel een "prijsje" te maken. R.I.P.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door SSassen »

Misschien een rare vraag, maar welke respectabele leeftijd heeft Peter weten te bereiken?
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door Bassie1956 »

Peter is op 30mrt jl. 58jr. geworden
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door SSassen »

Da’s veels te jong!
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door richard »

Spijtig om dit te moeten lezen. Sterkte voor degenen die hem een warm hart toe dragen.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door markbakk »

Nou ja, dat is veel te jong! Heel spijtig en een wens van sterkte aan alle nabestaanden! Dank voor het melden Henkjan.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door hannesie »

Dan is dat een trieste mededeling die ik nu lees, als Dordtenaar kwam ik hem nog wel eens tegen.
Juist ook zijn vrouw die nu achter blijft, en kind, het zal niet simpel zijn.

Inderdaad veel te jong!
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)

Bericht door cool »

Goede herinneringen aan de Bergweg. Ik was oktober 2000 bezig de Trapezium 5 speakers aan het bouwen en de filter onderdelen opgehaald bij Peter aan de Bergweg. Intussen met zijn vrouw, die toen aardig zwanger was, gezellig een babbel gemaakt en een bakkie gedaan.
Helaas gaat het in het leven zo......
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”