het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Interessant OB project met o.a. Aurel Bryant drivers:
http://link.marktplaats.nl/m1527135732
Edit: verhip, zojuist ook op dit forum aangeboden....
http://link.marktplaats.nl/m1527135732
Edit: verhip, zojuist ook op dit forum aangeboden....
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Ff langs gaan dus, Kan je meteen z'n accutons mee nemenLeeuwarden schreef:Uit Leeuwarden...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
https://link.marktplaats.nl/m1528481860
Lii Audio M6, iets voor de liefhebbers?
Lii Audio M6, iets voor de liefhebbers?
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: het "te koop gezien" topic....
Als iemand eens wil kijken of hij/zij kan refoamen ..... https://link.marktplaats.nl/m1520417196
Regio Eindhoven
Speakers, oud, gratis meenemen
Unitra Tonsil
Regio Eindhoven
Speakers, oud, gratis meenemen
Unitra Tonsil
Re: het "te koop gezien" topic....
Scan-Dyna a-20-x
€ 40,- regio Heemskerk
https://link.marktplaats.nl/m1517375528
Een erg leuk tweeweg systeem met mooie units!
€ 40,- regio Heemskerk
https://link.marktplaats.nl/m1517375528
Een erg leuk tweeweg systeem met mooie units!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Een fietsmaat van me heeft een paar infinity Kappa’s te koop, € 400,-
https://www.facebook.com/10000105755731 ... 7553940466
https://www.facebook.com/10000105755731 ... 7553940466
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Bekende tweetersSARK schreef:Scan-Dyna a-20-x
€ 40,- regio Heemskerk
https://link.marktplaats.nl/m1517375528
Een erg leuk tweeweg systeem met mooie units!
Re: het "te koop gezien" topic....
4x Tangband W4-657SC 40W
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1527726357? ... ialbuttons
Accuton C158-6-851 woofer
€ 170,00
http://link.marktplaats.nl/m1528623322? ... ialbuttons
2x tweeter Chario (nieuwstaat)
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1513416062? ... ialbuttons
B&C subwoofer
€ 175,00
http://link.marktplaats.nl/m1520333359? ... ialbuttons
speaker units, HIVI
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1512673131? ... ialbuttons
€ 25,00
http://link.marktplaats.nl/m1527726357? ... ialbuttons
Accuton C158-6-851 woofer
€ 170,00
http://link.marktplaats.nl/m1528623322? ... ialbuttons
2x tweeter Chario (nieuwstaat)
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1513416062? ... ialbuttons
B&C subwoofer
€ 175,00
http://link.marktplaats.nl/m1520333359? ... ialbuttons
speaker units, HIVI
€ 150,00
http://link.marktplaats.nl/m1512673131? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Prijs is per stukNooby schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
2x Alpha core 3,3 mH cross foil coil +/-2% 12AWG
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1533067602? ... ialbuttons
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1533067602? ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1534616950
Voor 8 tientjes krijg je o.a. vier stuks Focal 5N411L
Voor 8 tientjes krijg je o.a. vier stuks Focal 5N411L
Re: het "te koop gezien" topic....
Gratis op te halen tegen iets lekker wat je toch nog in huis hebt.
Een roze speaker toren met mp3 en microfoon. Wie maken wij er blij mee..?
Hoofddorp
https://link.marktplaats.nl/m1536449334
Ik weet dat het geen High End is maar je kunt er toch een neef/nicht/kind blij mee maken
Een roze speaker toren met mp3 en microfoon. Wie maken wij er blij mee..?
Hoofddorp
https://link.marktplaats.nl/m1536449334
Ik weet dat het geen High End is maar je kunt er toch een neef/nicht/kind blij mee maken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Uitgelezen kans om je re-foam/re-rubber skills mee te testendre schreef:
Laatst gewijzigd door SARK op ma 20 apr 2020, 6:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
8 x Fountek FR88EX Fullrange Loudspeakers (8 stuks voor € 100,-)
Regio Amsterdam. Als de verkoper ze niet wil/kan opsturen kan ik wel even langs gaan om wat te regelen.
https://link.marktplaats.nl/m1538992283
Regio Amsterdam. Als de verkoper ze niet wil/kan opsturen kan ik wel even langs gaan om wat te regelen.
https://link.marktplaats.nl/m1538992283
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeepbel geklapt ja?pappaleo schreef:Uit de failliete boedel van Boenicke?
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Jôh, geen ideeShadow schreef:Zeepbel geklapt ja?pappaleo schreef:Uit de failliete boedel van Boenicke?
