Hallo,
Wie heeft een goed adres voor het reconen van luidsprekers.
Heb hier een paar Focal units waarbij eentje een scheurtje in het rubber heeft.
Groet JV
Reconen luidsprekers
Moderator: Beheerdersteam
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Reconen luidsprekers
Vloeibaar latex wordt ook wel eens genoemd, en ik denk dat een beetje Solutie bandenplakspul mijn eerste poging zou zijn...
Gaat het om een scheurtje in verder gezond rubber, of is het door uitdroging/verharding gescheurd?
Gaat het om een scheurtje in verder gezond rubber, of is het door uitdroging/verharding gescheurd?
Re: Reconen luidsprekers
Is denk een combinatie van het rubber is nog soepel en de scheur is ongeveer 3 cm
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Reconen luidsprekers
Hm, dat is wel een uitdaging, maar ik zou hem toch aan gaan
Beetje lijm in de scheur...
Beetje lijm in de scheur...
Re: Reconen luidsprekers
Wil je geen risico lopen en is de speaker het waard: https://www.audiolab.nl/ Is zeer ervaren en heb daar goede ervaring mee. Voor het vervangen van de rand voor een nieuwe moet je daar op ca. 50,- all-in rekenen.
