Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Moderator: Beheerdersteam
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Bert, heb je daar soms een schetsje van? Klinkt interessant.Bert61 schreef:Ohh zijn die zo duur geworden Barry ? Daar sta ik van te kijken
Die grote maten 30- 800 mm moet je niet kopen maar zelf maken
Wat dikwandige koker en een draadeind maak je een supersterke klem
Van Hout gaat ook misschien is dat makkelijker ook
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ach dat hoeft niet Er staan er op YouTube
[ Bekijk op youtube ]
Deze man heeft het van hout gemaakt en het spannen met wiggen maar een spanband erover gaat nog veel makkelijker
Wel een plankje er tussen doen zodat je hout niet beschadigd met die spanband
Maar met 2 wiggen gaat misschien zelfs beter als het een tafelblad moet worden
Maar een kist dan gaat die spanband er om beter
De kokers of balkjes en draadeind houden alles bij elkaar
[ Bekijk op youtube ]
Deze man heeft het van hout gemaakt en het spannen met wiggen maar een spanband erover gaat nog veel makkelijker
Wel een plankje er tussen doen zodat je hout niet beschadigd met die spanband
Maar met 2 wiggen gaat misschien zelfs beter als het een tafelblad moet worden
Maar een kist dan gaat die spanband er om beter
De kokers of balkjes en draadeind houden alles bij elkaar
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Dat youtube-filmpje is voor een lijmclamp om planken met de kopse kant tegen elkaar te lijmen. Voor een kist werkt dat volgens mij niet.
Voor een kist zou je zoiets kunnen maken, maar dan met langere draadeinden.
https://www.youtube.com/watch?v=JKxNTRDzXTY
Maar dan kom je toch niet heel veel goedkoper uit dan een klem van bijv. Lidl...
Voor een kist zou je zoiets kunnen maken, maar dan met langere draadeinden.
https://www.youtube.com/watch?v=JKxNTRDzXTY
Maar dan kom je toch niet heel veel goedkoper uit dan een klem van bijv. Lidl...
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ultra soon bad, Aldi Eur. 25 dit keer. Iets andere uitvoering dan de vorige keer en Eur. 5 duurder.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... d=11036415Fotohuis schreef:Ultra soon bad, Aldi Eur. 25 dit keer. Iets andere uitvoering dan de vorige keer en Eur. 5 duurder.
Haha wat een schattig klein bakje
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Niet echt geschikt voor LPs...SARK schreef:https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... d=11036415Fotohuis schreef:Ultra soon bad, Aldi Eur. 25 dit keer. Iets andere uitvoering dan de vorige keer en Eur. 5 duurder.
Haha wat een schattig klein bakje![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Leuk, voor het geld. Maar werkt het een beetje, heeft iemand dit ding geprobeerdSARK schreef:https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... d=11036415Fotohuis schreef:Ultra soon bad, Aldi Eur. 25 dit keer. Iets andere uitvoering dan de vorige keer en Eur. 5 duurder.
Haha wat een schattig klein bakje
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik ben wel van plan om er van de week eentje te halen.
Prijs en uitvoering zijn vergelijkbaar met die van Ebay, pluspuntje is de garantie. (naar ik aanneem...)
Prijs en uitvoering zijn vergelijkbaar met die van Ebay, pluspuntje is de garantie. (naar ik aanneem...)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Garantie waarop? Dat je dure Breitling of Rolex niet kapot gaat?

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Nee, op het apparaat zelf natuurlijk. mag ervan uitgaan dat er wel een Nederlandse importeur of iets dergelijks is.
Dat is bij aankopen op Ebay/Aliexpress natuurlijk heel anders.
Dat is bij aankopen op Ebay/Aliexpress natuurlijk heel anders.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Deze is inmiddels binnen, zal er van het weekend wel een eerste testje mee doen.ray5150 schreef:Ik ben wel van plan om er van de week eentje te halen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ah, erg benieuwd. Bv voor de potmeter knoppen van die Fender gitaarversterker, ik noem maar wat 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik heb er pas ook eentje gehaald. Beetje water en een scheutje Dasty en een paar knopjes van een oude Philips 561 ermee gereinigd. Dat werkt erg goed. Ze glimmen weer als nieuw en waren afkomstig van een zeer verstokte roker. De versterker zelf heeft twee weken buiten staan luchten, want op mijn werkkamer stonk ik de tent uit met die bak. Binnenkort weer verder met de revisie.
Overigens is het bakje wel erg klein. Binnenkort ga ik de schuifpotmeters van deze versterker erin proberen te reinigen.
Overigens is het bakje wel erg klein. Binnenkort ga ik de schuifpotmeters van deze versterker erin proberen te reinigen.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Gewoon de hele versterker in een emmer Dasty zetten
Is echt superspul, zelfs de meest smerige fietskettingen krijg je er mee in no time schoon!

Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Bij HBM zijn de 2,5 liter in de aanbieding, kan ook verwarmen tot 80C. Eur. 100.
https://www.hbm-machines.com/producten/ ... pXAWXxjABY
https://www.hbm-machines.com/producten/ ... pXAWXxjABY
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik heb overigens deze, al ruim 5 jaar. Was ook maar Eur. 20 of zo. Ook handig voor de fotochemie.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Bij de Aldi is de aanbieding voorbij, maar ik vind die HBM wel interessant, bv die 0.7L variant. Welk reinigingsmiddel gebruik je? Is Dasty (tip Robert, heb het spul hier wel) voldoende of is Tickopur zoals op de site van HBM staat aan te bevelen?
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ook raar, die was maandenlang uitverkocht, moest ie 59.99 kostten, nu is hij weer leverbaar, tientje duurder...Barry2001 schreef:maar ik vind die HBM wel interessant, bv die 0.7L variant.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Als ze bij de Aldi blijven staan gaan de laatste soms nog met extra korting later weg, vaak minder dan Eur. 20.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
ray5150 schreef:Ook raar, die was maandenlang uitverkocht, moest ie 59.99 kostten, nu is hij weer leverbaar, tientje duurder...Barry2001 schreef:maar ik vind die HBM wel interessant, bv die 0.7L variant.
Echt? Corona tientje er bij op
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Was gister in Hoogeveen, kwam toevallig langs een Aldi, even binnen gekeken, niets. Een medewerker gevraagd, ze zijn daar ook niet in de winkel te koop geweest.Fotohuis schreef:Als ze bij de Aldi blijven staan gaan de laatste soms nog met extra korting later weg, vaak minder dan Eur. 20.
Nog even benieuwd, welke vloeistof gebruik je?
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Nee, nog niet aan toegekomen, misschien morgen.Barry2001 schreef:heb je die van jou nog geprobeerd?
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Kan kloppen. Het laatste jaar een ramp met die Aldi non-food aanbiedingen. Veel wat in het krantje staat wordt niet geleverd aan de winkels of slechts enkele stuks... Aldus de filiaalhouder alhier om de hoek.Barry2001 schreef:
Was gister in Hoogeveen, kwam toevallig langs een Aldi, even binnen gekeken, niets. Een medewerker gevraagd, ze zijn daar ook niet in de winkel te koop geweest.
Nog even benieuwd, welke vloeistof gebruik je?
