ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ziet er weer goed uit Joram.
Wel een puzzel om er alles in te krijgen...maar dat gaat jouw lukken.
Wel een puzzel om er alles in te krijgen...maar dat gaat jouw lukken.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dankje! Ja moet goed komen hoor, maar kleiner gaat echt niet
De volgende kast al op het oog voor de laatste, maar die wordt flink groter
De volgende kast al op het oog voor de laatste, maar die wordt flink groter
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Lift off! De DC offset afgeregeld, de voeding op z'n kop gehangen en klaar! Alleen vergeten een foto te maken van het doosje toen ie dicht was
Ben er erg blij mee en die krijgt een mooi plekje op m'n werk samen met de DT3W's
Ben er erg blij mee en die krijgt een mooi plekje op m'n werk samen met de DT3W's
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Netjes hoor! Slim dat stuk alu als heat spreader. Al is het normaliter niet echt nodig. Net zo min als die koelribben. Ga je er mee feesten op je werk? 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dat stuk alu tussen de LM en de kast is meer om de rand op te vangen, daardoor kan de print niet helemaal door tot de zijkant, de koelblokken zijn zeker niet nodig, maar als extra zekerheidje (en ik vond ze mooiPjotr schreef:Netjes hoor! Slim dat stuk alu als heat spreader. Al is het normaliter niet echt nodig. Net zo min als die koelribben. Ga je er mee feesten op je werk?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nog extra plaatjes;
Heb alle kleine schroefjes kunnen verzinken en ik had ze in het zwart, die grote jongens werd iets lastiger...
Geen gravering deze keer, de volgende zal ik eerst naar Appelscha sturen
Heb alle kleine schroefjes kunnen verzinken en ik had ze in het zwart, die grote jongens werd iets lastiger...
Geen gravering deze keer, de volgende zal ik eerst naar Appelscha sturen
Re: ZBA CA versterkers bouwen
4eFR_Aad schreef:De hoeveelste is dit?
1e is eindbak waar ik nu naar luister
2e is met ingebouwde Afdac-LB
3e is van Ton van de Acker
4e is deze, gaat mee naar m’n werk op m’n kantoor de DT3W’s van sap voorzien
5e liggen de printen voor klaar, ben nog aan het dubben over de kast.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
En je hebt niet eens aan de GB meegedaan
Blijkt er een hele zwarte markt in die printen te zijn............... 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Niks zwarte markt, is gewoon afkomstig uit de GB, maar niet door mij ingeschreven, ik had niet door wat een leuk project je had ontwikkeld toen Peter, ik heb alles gewoon bij elkaar gesprokkeld van het forum etc.Pjotr schreef:En je hebt niet eens aan de GB meegedaanBlijkt er een hele zwarte markt in die printen te zijn...............
Kunnen we al door met mk2?
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja weet ik wel, plaag je maar
Vind het top dat je ook ander helpt! Ik ben tussendoor hard met de MK2 bezig. Ben ook zelf veel te nieuwsgierig. En zitten er nog meer projecten in hun ei te piepen. Alleen is er afgelopen jaar heel weinig "tussendoor" geweest zoals je weet, loopt eigenlijk al een jaar achter. Gaat nu gelukkig weer wat beter.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Maakt niet uit Wat je doet Als je het maar leuk vind
Vind je het niet leuk Dan moet je het leuk maken

Vind je het niet leuk Dan moet je het leuk maken
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Het was erg leuk om deze te bouwen Bert, vooral omdat ie op m'n werk komt te staan!Bert61 schreef:Maakt niet uit Wat je doet Als je het maar leuk vind
Vind je het niet leuk Dan moet je het leuk maken![]()
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Kijk dan hebben ze de maker er bij
Als er iets aan hapert kan je altijd nog naar Pjotr wijzen
Als er iets aan hapert kan je altijd nog naar Pjotr wijzen
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nee BertusBert61 schreef:Kijk dan hebben ze de maker er bij![]()
Als er iets aan hapert kan je altijd nog naar Pjotr wijzen
Re: ZBA CA versterkers bouwen
'Tis een wonderlijk ding hèShadow schreef:En haperen doen ze niet
I.i.g. veel plezier er mee, zal best lukken
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Goed om te horen Peter!Pjotr schreef:Ja weet ik wel, plaag je maarVind het top dat je ook ander helpt! Ik ben tussendoor hard met de MK2 bezig. Ben ook zelf veel te nieuwsgierig. En zitten er nog meer projecten in hun ei te piepen. Alleen is er afgelopen jaar heel weinig "tussendoor" geweest zoals je weet, loopt eigenlijk al een jaar achter. Gaat nu gelukkig weer wat beter.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Jij hebt tijd genoeg nu SanderSSassen schreef:Serieproductie Joram? Heb je ook een intekenlijst?...
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Klopt ik heb er 1 (setje) liggen compleet gebouwdShadow schreef:Jij hebt tijd genoeg nu SanderSSassen schreef:Serieproductie Joram? Heb je ook een intekenlijst?...
er zwerven links en rechts nog wel wat lege printjes op het forum, RJ had het er in zijn C1 topic ook al over dat hij ze nog had liggen dacht ik, er zijn er vast nog wel meer...
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Hoezo??? Is ie al aan het rentenieren?Shadow schreef:Jij hebt tijd genoeg nu SanderSSassen schreef:Serieproductie Joram? Heb je ook een intekenlijst?...
![]()
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Het eerste geloof ikPjotr schreef:Hoezo??? Is ie al aan het rentenieren?Shadow schreef:Jij hebt tijd genoeg nu SanderSSassen schreef:Serieproductie Joram? Heb je ook een intekenlijst?...
![]()
Of komt er even geen FPV spul meer uit China?
![]()
