Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
ook leuk trouwens om Leon eens te ontmoeten gezien je een van de grootste Nederlandse facebook diy sites beheerd! Jammer dat je niet even hebt kunnen luisteren, ik hoop dat het inmiddels weer ietsje beter gaat met de ogen ?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Was voor mij ook de eerste keer dat ik een luisterdag heb bezocht, en is mij uitermate goed bevallen. Top accommodatie, gemoedelijke sfeer, enthousiaste mensen en mooie creaties. Dus organisatie, de mensen die de demo's verzorgden en verder alle mede-forummers en aanwezigen bedankt voor de gezellige dag.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Was leuk je te spreken
Al Stewart thuis ook al gedraaid btw.
Al Stewart thuis ook al gedraaid btw.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Is geheel wederzijds, had nog wel wat langer willen praten maar je wil op zo'n dag toch zoveel mogelijk rond kijken/luisteren. Halen we volgende keer wel in.
(oh, had gister trouwens ook even Balthazar gecheckt)
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik ben een paar keer in Hengelo geweest, dit was mijn eerste keer Breda. Wat mij opviel was de "huiselijke" sfeer van de kamers. In de grote zaal vond ik die sfeer wat minder aanwezig overigens, het klonk daar ook minder dan in de andere ruimtes. Ik kwam te laat binnen voor de set van Reinout, het laatste nummer kon ik nog meepakken, maar die had ik in andere ruimtes véél beter horen presteren. Natuurlijk, de ruimte bepaald voor een heel groot gedeelte of een set een beetje tot zijn recht kan komen....
Helaas kon ik maar tot twee uur aanwezig zijn, maar ik heb gelukkig nog een minuut of veertig bij WrineX kunnen luisteren. Een heerlijk relaxte set en zou die zo aan anderen aanraden....
Dank aan de organisatie voor al het werk, het was goed geregeld allemaal!
Helaas kon ik maar tot twee uur aanwezig zijn, maar ik heb gelukkig nog een minuut of veertig bij WrineX kunnen luisteren. Een heerlijk relaxte set en zou die zo aan anderen aanraden....
Dank aan de organisatie voor al het werk, het was goed geregeld allemaal!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Genoten van deze dag , wat weinig volk maar daardoor goed kunnen luisteren overal .
Reinout , zijn set klonk heel relaxed en wat de compressie driver ter gehore bracht sprak me wel aan .
Floeper zijn set , miste inderdaad wat diepgang in de grote zaal maar wat klonk de fullrange aangenaam .Verdient mijn verdere aandacht .
De hoogunits van Wrinex echt knap wat deze presteren .Zijn speakers en deze van zijn kamaraad , jawel , kon ze wel smaken .
Hoop met de kleine hoogunit in de nabije toekomst wat testen te doen .
De Verenter kende ik al ( ga hem zelf bouwen ) ,nog altijd onder de indruk .
Reinout , zijn set klonk heel relaxed en wat de compressie driver ter gehore bracht sprak me wel aan .
Floeper zijn set , miste inderdaad wat diepgang in de grote zaal maar wat klonk de fullrange aangenaam .Verdient mijn verdere aandacht .
De hoogunits van Wrinex echt knap wat deze presteren .Zijn speakers en deze van zijn kamaraad , jawel , kon ze wel smaken .
Hoop met de kleine hoogunit in de nabije toekomst wat testen te doen .
De Verenter kende ik al ( ga hem zelf bouwen ) ,nog altijd onder de indruk .
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Hier dezelfde vraag, geeft mij weer motivatie om een project af te rondenHenkjan schreef:Zeg Jan, hebben we al een.datum?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik hoop dat we hem iets later kunnen plannen, ik ben bang dat ik anders nog in een onderhoudsstop zit 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
En als het kan niet op 16 mei 2020. Ik heb al zoveel dagen moeten missen 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ben ook wel benieuwd, en zeker een waar ik naar toe wil vanwege de veel gunstigere afstand 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Idem. Zoals ieder jaar staan 23 en 24 mei (en eventueel het weekend aansluitend) voor mij vast voor andere festiviteiten. Zou het ook wel leuk vinden om weer eens een keertje naar Breda te kunnen komen.Shadow schreef:Ik hoop dat we hem iets later kunnen plannen, ik ben bang dat ik anders nog in een onderhoudsstop zit
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik denk dat het onmogelijk zal zijn om iedere geïnteresseerde tevreden te stellen wat de datum betreft.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Beetje open deur vind je niet...........?ray5150 schreef:Ik denk dat het onmogelijk zal zijn om iedere geïnteresseerde tevreden te stellen wat de datum betreft.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Daar is ook een liedje van gemaaktPjotr schreef:…...Beetje open deur vind je niet...........?…..
groet,
Aat
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
wow vanwege drukte is dit me even helemaal niet opgevallen. Zal ergens deze of volgende week me ertoe zetten!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Mocht ik dit jaar weer kunnen, dan wil ik nogmaal mijn OB's meenemen. Dit keer wat aangepast zodat de woofers niet gaan klapperen en ik zal dan ook mijn TPA3255 versterker meenemen. (Bij voorkeur niet in de grote ruimte
dat trekken de speakers niet
)
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
En? heb je er al toe gezet?Wowly schreef:wow vanwege drukte is dit me even helemaal niet opgevallen. Zal ergens deze of volgende week me ertoe zetten!
groet,
Aat
