het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeker een hele mooie tweeter. Voor forumleden met ScanSpeak Reference Monitor speakers is dit zeker interessant.dre schreef:
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuk, maar voor € 16,- extra heb je een setje gegarandeerd nieuwedre schreef:
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Uiteraard. En daar zie ik ze (in NL) vanaf € 48 per stuk, bij Rudi bijvoorbeeld € 51,36.beijert schreef:De prijzen die je ziet op het net zijn per stuk.
Laatst gewijzigd door VintageHarry op zo 23 feb 2020, 10:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Philips EL6435 bakken
http://link.marktplaats.nl/m1484917405? ... ialbuttons
2 om te restaureren, 3e voor de onderdelen
http://link.marktplaats.nl/m1484917405? ... ialbuttons
2 om te restaureren, 3e voor de onderdelen
Re: het "te koop gezien" topic....
VintageHarry schreef:Uiteraard. En daar zie ik ze (in NL) vanaf € 48 per stuk, bij Rudi bijvoorbeeld € 51,36.beijert schreef:De prijzen die je ziet op het net zijn per stuk.
Ik zit naar de verkeerde te kijken. Dacht dat je de scanspeak bedoelde
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
beijert schreef:Dacht dat je de scanspeak bedoeldedus ik zoeken naar revelators voor 50,-
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.hifiklubben.nl/hoofdtelefoo ... WH1000XM3S
Mijn vrouw is binnenkort jarig, is dus een leuk kado-tje.

Mijn vrouw is binnenkort jarig, is dus een leuk kado-tje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Mooi ding
Maar zou zoiets nooit zonder overleg met het het doel zelf aanschaffen. WAF kan erg onberekenbaar zijn....... 
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Her first Sony?hannesie schreef:sony.png
https://www.hifiklubben.nl/hoofdtelefoo ... WH1000XM3S
Mijn vrouw is binnenkort jarig, is dus een leuk kado-tje.![]()
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Behalve dat ie de hele dag met dat ding op zijn kop loopt en je van buiten niet kan zien op ie aanspreekbaar is, of niet.

Re: het "te koop gezien" topic....
Set bas/ middentoners Morel CAW638 8 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1517624513? ... ialbuttons
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1517624513? ... ialbuttons
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
z'n eigenHenkjan schreef:Wiens noise moet er gecancelled worden?
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Das nog niks. De vrouw van Hans loopt nu met 1000 kuub op haar hoofd.ds23man schreef:Wat wil je dan met 1000 vierkante meter op je hasses.....
Re: het "te koop gezien" topic....
En het weegt dan volgens de folder toch slechts 255 gram, niet te geloven, lijkt wel of je met je hoofd in de wolken loopt.

- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Het bijbehorende standaardje kost EUR 89,- , geef je haar die toch. Kan ze zelf de bijpassende koptelefoon kopen.hannesie schreef:sony.png
https://www.hifiklubben.nl/hoofdtelefoo ... WH1000XM3S
Mijn vrouw is binnenkort jarig, is dus een leuk kado-tje.![]()
Re: het "te koop gezien" topic....
grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.pappaleo schreef:Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.
voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.
Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.
misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
