Mooie cirkelzaag!
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vooroorlogse en Naoorlogse Bakaliet platen
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1512680986? ... ialbuttons
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1512680986? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik kan nog een set kopen.....
Dayton audio reference 8 inch woofer
€ 80,00
http://link.marktplaats.nl/m1511706687? ... ialbuttons
Dayton audio reference 8 inch woofer
€ 80,00
http://link.marktplaats.nl/m1511706687? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja zag ik later ook. En sowieso gaat t met 2x 45liter per stuk wel flink groot worden....
Re: het "te koop gezien" topic....
45 of 90....
maakt weinig uit.
Ik speel ook met 90 liter,daar zie niets van aan de voorzijde.
maakt weinig uit.
Ik speel ook met 90 liter,daar zie niets van aan de voorzijde.
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb je ff?Nooby schreef:Welke zijn dat dan ?
viewtopic.php?f=3&t=10438&hilit=Termino
Wel helemaal doorlezen
Re: het "te koop gezien" topic....
Mundorf Mcap Supreme
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1512205661? ... ialbuttons
Mundorf sesgo 3,3uF 800v
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1512765576? ... ialbuttons
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1512205661? ... ialbuttons
Mundorf sesgo 3,3uF 800v
€ 140,00
http://link.marktplaats.nl/m1512765576? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Nou....Nooby schreef:Die zijn toch nog niet af ?
Die spelen al jaren.....
Re: het "te koop gezien" topic....
viewtopic.php?f=3&t=24727&hilit=termino+aanvullingNooby schreef:Die zijn toch nog niet af ?
Re: het "te koop gezien" topic....
Nieuwwaarde rond de 290 euro, nu slechts 75 euro, mooie Mundorf Supreme:
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... sPage=home
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... sPage=home
Re: het "te koop gezien" topic....
Mijn schoonmoeder zei dan altijd, "als je het niet nodig hebt is het altijd te duur".Walt schreef:Nieuwwaarde rond de 290 euro, nu slechts 75 euro, mooie Mundorf Supreme:
https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... sPage=home
Re: het "te koop gezien" topic....
Of toch weldre schreef:viewtopic.php?f=3&t=24727&hilit=termino+aanvullingNooby schreef:Die zijn toch nog niet af ?
Re: het "te koop gezien" topic....
Luidsprekerfilter Intertechnik spoel 0,68 mH en C 15uF
€ 12,50
http://link.marktplaats.nl/m1490556529? ... ialbuttons
€ 12,50
http://link.marktplaats.nl/m1490556529? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Even ongegeneerd mijn advertentie op marktplaats pluggen (hopelijk valt dit binnen de regels).
https://link.marktplaats.nl/m1511566893
Heb al jaren niets meer aan het elektronica-deel van mijn oude hobby gedaan en zie dat met 2 kids voorlopig ook niet gebeuren. Deze twee dozen kwam ik nog tegen.
https://link.marktplaats.nl/m1511566893
Heb al jaren niets meer aan het elektronica-deel van mijn oude hobby gedaan en zie dat met 2 kids voorlopig ook niet gebeuren. Deze twee dozen kwam ik nog tegen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee eigenlijk niet. Volgende keer svp hier op het forum een duidelijke advertentie aanmaken: Regels vraag en aanbodvigier schreef:Even ongegeneerd mijn advertentie op marktplaats pluggen (hopelijk valt dit binnen de regels).
https://link.marktplaats.nl/m1511566893
Re: het "te koop gezien" topic....
Elektuur 300 watt versterkerMJ15003 MJ15004
https://link.marktplaats.nl/m1514329357
https://link.marktplaats.nl/m1514329357
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... ;topicseen
SVS plate amp
SVS plate amp
Sledge amp sta1000d
Ideaal voor de ultra bezitters met een oude bash amp
Ter 'upgrade'
1000 w RMS en 3200 w piek
Klasse d sledge
Te verzenden of op te halen
Vraag prijs 350 euro
Re: het "te koop gezien" topic....
2x philips ad 8080/m4 gratis (Eindhoven)
https://link.marktplaats.nl/m1514177755
speakers en filter helemaal gratis (Hoek van Holland)
https://link.marktplaats.nl/m1502582455
Volgens mij wat Philips en Monarch spul
https://link.marktplaats.nl/m1514177755
speakers en filter helemaal gratis (Hoek van Holland)
https://link.marktplaats.nl/m1502582455
Volgens mij wat Philips en Monarch spul
