Quart 390 version 1

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 26 jul 2014, 19:30

Quart 390 version 1

Bericht door mountainbiker »

Mijn nieuwste aanwinst. Gekregen van een vriend van mij 3 dagen voordat hij overleed als afscheidscadeau. Ben bezig om de massieve houten zijpanelen weer mooi te maken. Hiervoor gebruik ik lijnolie.
Bijlagen
Orginele kleur
Orginele kleur
IMG_20200122_143642.jpg
IMG_20200122_143751.jpg
Kleur na een paar behandelingen.
Kleur na een paar behandelingen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Quart 390 version 1

Bericht door Henkjan »

Dat zijn zo exta speciale luidsprekers.. Mooie herrinnering.

Sterkte met.t verleis.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Quart 390 version 1

Bericht door Shadow »

+1 mooie gift O:)
En afscheid nemen is nooit leuk :(
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Quart 390 version 1

Bericht door SARK »

Da's een mooie herinnering!
Sterkte met het verlies van je vriend.


ps.

Ik ben ooit als 19 jarige (1986) op de FiRaTo geweest en kwam oog in oog met het vlaggeschip van MB Quart . . . de Referenz. Ik heb ze nooit in een normale omgeving kunnen horen maar daar was er wel van onder de indruk (geluid en afmeting).
Plaats reactie