Quart 390 version 1
Moderator: Beheerdersteam
-
mountainbiker
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 26 jul 2014, 19:30
Quart 390 version 1
Mijn nieuwste aanwinst. Gekregen van een vriend van mij 3 dagen voordat hij overleed als afscheidscadeau. Ben bezig om de massieve houten zijpanelen weer mooi te maken. Hiervoor gebruik ik lijnolie.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Quart 390 version 1
Dat zijn zo exta speciale luidsprekers.. Mooie herrinnering.
Sterkte met.t verleis.
Sterkte met.t verleis.
Re: Quart 390 version 1
Da's een mooie herinnering!
Sterkte met het verlies van je vriend.
ps.
Ik ben ooit als 19 jarige (1986) op de FiRaTo geweest en kwam oog in oog met het vlaggeschip van MB Quart . . . de Referenz. Ik heb ze nooit in een normale omgeving kunnen horen maar daar was er wel van onder de indruk (geluid en afmeting).
Sterkte met het verlies van je vriend.
ps.
Ik ben ooit als 19 jarige (1986) op de FiRaTo geweest en kwam oog in oog met het vlaggeschip van MB Quart . . . de Referenz. Ik heb ze nooit in een normale omgeving kunnen horen maar daar was er wel van onder de indruk (geluid en afmeting).
