9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Barry2001 schreef:
Oja, mijn ouders kwamen ook nog even kijken :D
Was jouw vader de man die Rapsody in Blue door Lang Lang wilde horen op mijn speakers?

Misschien wel ja. Hij wordt 80 dit jaar en is reeds een beetje doof, dus het moest dan in elk geval HARD :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Barry2001 schreef:
ds23man schreef:
Barry2001 schreef:
Oja, mijn ouders kwamen ook nog even kijken :D
Was jouw vader de man die Rapsody in Blue door Lang Lang wilde horen op mijn speakers?

Misschien wel ja. Hij wordt 80 dit jaar en is reeds een beetje doof, dus het moest dan in elk geval HARD :D
Dan is het hem niet geweest. Was een echtpaar ( al uitzonderlijk op een luisterdag), schat zo rond de begin aow leeftijd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Hahaha, en dan feature je zomaar in een Joppe video ... :rofl:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Leuk =D>
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

SSassen schreef:
Hahaha, en dan feature je zomaar in een Joppe video ... :rofl:

hahah nou met zon gift niet meer dan normaal om iemand te bedanken :) nogmaals dank !

super geil !
Vd Broek Audio
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 feb 2020, 11:38

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Vd Broek Audio »

Hallo Allemaal,

De zaterdag bij het event te zijn geweest. Leuk zo elke ruimte te kunnen luisteren met verschillende apparatuur. De electrostate van Joppe waren erg goed zeg, zou graag zo'n setje wel willen kopen / maken.

In de luisterruimte van ?Jasper? (Met de 3d geprinte luidsprekers) was tijdens het luisteren iemand die een plaatje aan vroeg (ene Leberich) weet iemand welk plaatje dit was?

@dick bedankt voor de tips betreft de versterker, vermoed dat het de fase is.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

Vd Broek Audio schreef:
Hallo Allemaal,

De zaterdag bij het event te zijn geweest. Leuk zo elke ruimte te kunnen luisteren met verschillende apparatuur. De electrostate van Joppe waren erg goed zeg, zou graag zo'n setje wel willen kopen / maken.

In de luisterruimte van ?Jasper? (Met de 3d geprinte luidsprekers) was tijdens het luisteren iemand die een plaatje aan vroeg (ene Leberich) weet iemand welk plaatje dit was?

@dick bedankt voor de tips betreft de versterker, vermoed dat het de fase is.
Tijdens de demo van mijn 3d-geprinte speakers werd 'Nameless' aangevraagd van Dominique Fils-Aime. Bedoel je die?
a2522694736_10.jpg
Satefan
Vd Broek Audio
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 feb 2020, 11:38

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Vd Broek Audio »

satefan schreef:

Tijdens de demo van mijn 3d-geprinte speakers werd 'Nameless' aangevraagd van Dominique Fils-Aime. Bedoel je die?

a2522694736_10.jpg

Satefan
Snelle reactie zeg!
Dat is hem inderdaad! Dank je.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

Vd Broek Audio schreef:
satefan schreef:

Tijdens de demo van mijn 3d-geprinte speakers werd 'Nameless' aangevraagd van Dominique Fils-Aime. Bedoel je die?

a2522694736_10.jpg

Satefan
Snelle reactie zeg!
Dat is hem inderdaad! Dank je.
We aim to please
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Hans Nootdorp »

Heerlijke muziek. Ook dat is het leuke van de luisterdagen: verrassende nieuwe muziek leren kennen :D
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Pcies. Shazam altijd paraat bij luisterdagen/ shows.
Gebruikersavatar
FredM
Berichten: 116
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 8:41

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door FredM »

@satefan Is er meer bekend wat je met die 3d-geprinte speakers gaat doen? Komt er een topic van voor andere zelfbouwers? Of ga je commercieel? Is in ieder geval een speaker die kwa looks hier zeker door de ballotage komen.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

motoindo schreef:
satefan schreef:
Sonny Soerabaja.....waar heb ik die naam eerder gehoord??? Ff diep in de grijze cellen graven....iets met Microsoft?
Klopt, 1994, had toen al een hekel aan pakken 8)

microsoft.jpg
Dan ken jij Andre Binkhorst, Alex Vermeule, Bas Wassenaar etc ook?
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door MechanicalAnimal »

Heeft iemand een linkje naar get bouwropic van die geweldige hoorns?

Ik zie graag hoe dat in elkaar steekt, wat briljant zeg :goeie:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Die waren van Audio Creative, staat eea aan info op hun site.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Barry2001 schreef:
Die waren van Audio Creative, staat eea aan info op hun site.
Ik heb vorig jaar ook nog een paar foto’s gemaakt;
90FD2458-7A09-4ABF-A372-3F9E044AAE23.jpeg
4057F5E7-E961-4049-A531-2922F6BBA84D.jpeg
Vond het vorig jaar de beste speaker die ze tot dan toe bij hadden gehad O:)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hannesie »

Het ziet er imposant uit, maar of ik dan op die manier ook de muziek beleef? :think: :think:
Ik ben er niet van onder de indruk geraakt.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Mja, ik snap wat je bedoeld, maar de jaren daarvoor met de Klonwall was echt stukken minder...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Zo aan de opdruk op die dingen te lezen, zijn ze zo gekocht in Duitsland
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Henkjan schreef:
Zo aan de opdruk op die dingen te lezen, zijn ze zo gekocht in Duitsland
Ze hebben een lijntje met Strassacker toch?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Denk t niet, Strassacker doet vooral serieuze ontwerpen die verkopen.

t was aan de naam te zien een firma.die specialiseert in houten hoorns, kan er alleen ff niet opkomen
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Henkjan schreef:
Denk t niet, Strassacker doet vooral serieuze ontwerpen die verkopen.
Proest! Ik denk het, jij zegt het ... :D
Laatst gewijzigd door SSassen op vr 14 feb 2020, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door motoindo »

Die hoorntjes zijn kindjes van Markus Klug
markus.jpg
die op facebook met zijn KlugHoerner pagina al jaren de aandacht trekt van zba'ers van over de hele wereld.
hoorn.png
hele kleine selectie uit de honderden foto's:
hoorn.1.jpg
hoorn.2.jpg
hoorn.3.jpg
hoorn.4.jpg
hoorn.5.jpg
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door motoindo »

satefan schreef:
Dan ken jij Andre Binkhorst, Alex Vermeule, Bas Wassenaar etc ook?
Yup, ik deed toentertijd - 1992/1993 - het systeem beheer voor de Benelux vanuit Hoofddorp en zat in het zelfde gebouw als de product support services waar Bink, Bas en Alex werkte. Een aantal van die oud collega's zijn irritant vroeg overleden waaronder Bink en Marco Diels die toen de PSS leiding had. Ik voelde dat in 2003 aankomen en ben er toen uitgestapt, nooit spijt van gehad al mis ik het vorstelijke salaris wat iedere maand weer als vanzelf op mijn rekening stond nog regelmatig :wink:

Was een erg leuk en vooral ook hecht clubje van nerds, randdebielen en startrek fanaten die met enige regelmaat samen op stap gingen. Weet niet meer precies van wanneer de foto dateert maar volgens de facebook comments was het bij Appolonia in Hilversum, tweede van links ben ik samen met Janine die tegenover mij zit, helemaal linksachter zit volgens mij Bink.
pss.microsoft.jpg
gewoon roken aan tafel :proost:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”