9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Sander hoe is het met SWMBO?
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Shadow schreef:
SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Sander hoe is het met SWMBO?
Ben net weer thuis van een gezellige luisterdag, ze gaat, met krukken, toch naar het salsa festival in Amsterdam vanavond, staat zich nu op te tutten in de badkamer, dus het gaat naar omstandigheden goed denk ik zo :lol: ...
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Shadow schreef:
Ja die zijn geweldig, eet smakelijk allemaal :goedzo:

wow had ik dat kunnen eten net >? had ik dat geweten ..... oooh zon zin in nu :(
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Bean »

Allen bedankt voor de leuke dag, in het bijzonder natuurlijk dank aan de organisatie!

Hier enkele foto's uit kamer vijf!
IMG_20200201_112125398.jpg
IMG_20200201_112134866_HDR.jpg
IMG_20200201_112142492.jpg
IMG_20200201_165005610.jpg
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

ja hartelijk dank organisatie ! was alles piekfijn geregeld !
en Bedank Henkjan voor het lenen van de versterking , en Hans Nootdorp voor het carpoolen en de stroopwafels :)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Pjotr »

WrineX schreef:
Shadow schreef:
Ja die zijn geweldig, eet smakelijk allemaal :goedzo:

wow had ik dat kunnen eten net >? had ik dat geweten ..... oooh zon zin in nu :(
Wat? Ben je zonder een lekker hapje eten huiswaarts gestuurd? :-&
Gebruikersavatar
Kingpin
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2019, 15:37

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kingpin »

Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Kingpin schreef:
Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
OOh ik heb hier niets mee van doen, ik ben ook gewoon bezoeker :) leek misschien zo omdat ik pas na 3 uur eens iets ging neer zetten haha. maar dat was meer omdat ik ongelofelijk moe was/ben val bijna om joh

of bedoel je iets anders?
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Bean »

Kingpin schreef:
Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX Henkjan en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
:)

En niet te vergeten, de super budget luidsprekers van Wilbert, klonken top!
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door tonvandeacker »

@ Joram

Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
In de middag nadat het iets rustig werd heb ik de mensen de verschillende DAC's op verschillende versterkers laten horen met de 3 sets die ik had staan en een set van Erik.
De Marantz DAC klonk beter.
Tussen de versterkers zat niet zoveel verschil.

Verder weinig foto's gemaakt...te druk met de Demo's en de Meet sessie

IMG_1529.jpg
SBA-DXT en de ACL Next versie
IMG_1530.jpg
Bekende van vorig jaar en ook nieuwe gezichten.
IMG_1531.jpg
IMG_1532.jpg
IMG_1533.jpg
IMG_1535.jpg
De set van Rick .zeer mooi gespoten...vakwerk....zeer fraai en klonken ook zeer goed....o ja...ze zijn te koop.


Barry bedankt voor de perfecte dag.
Jeroen bedankt voor het meten van al mijn sets.
De bezoekers bedankt voor de interesse en positieve feedback.


Morgen maar weer eens wat gaan bouwen...voor Breda... :yeah:
Laatst gewijzigd door tonvandeacker op zo 02 feb 2020, 7:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door rjmulder »

Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige dag.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door beijert »

Het was weer geslaagd, wederom de complimenten aan de organisatie.


Zomaar even wat foto's
IMG_20200201_115453.jpg
IMG_20200201_100632.jpg
IMG_20200201_102147.jpg
IMG_20200201_104949.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

tonvandeacker schreef:
@ Joram

Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
Ik ben gewoon sip dat ik er niet bij kon zijn Ton, loop maar te plagen :wink:
sanderP
Berichten: 4
Lid geworden op: do 16 jan 2020, 12:36

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door sanderP »

bedankt voor de organisatie van de luisterdag vandaag, veel moois gehoord en gezien
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door molekuul »

sanderP schreef:
bedankt voor de organisatie van de luisterdag vandaag, veel moois gehoord en gezien
Metoo
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hardbats »

Was weer een top dag mannen! Op naar Breda!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Lekker vlot door kunnen rijden, 2 uurtjes na de maaltijd bij De Staatsburger was ik thuis (met tussenstop om.Leo en Aat af te zetten)

Het was weer een zeer geslaagde Luisterdag, Barry enorm bedank voor de organisatie. Mocht je ooit het PCB ontwerpen zat zijn.... :goeie:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door RobertD »

Barry het was weer goed geregeld allemaal! Ik heb hele mooie dingen gehoord. Kon helaas niet meer binnen bij de wedstrijd die al was begonnen, maar achteraf de sets van Rudy, Arno en Sander gehoord. Die waren alle drie beter dan wat ik verder had beluisterd.
De hoorns van Audio Creative waren vooral mooi om te zien, maar ik vond de plaatsing van de muziek in de ruimte tegenvallen. Misschien ook omdat er vooral in die ruimte vrijwel constant gepraat wordt.
Ik had thuis ook nog wat te doen, dus ben niet lang gebleven en heb sommigen maar heel even gezien.
In Breda maar meer tijd nemen dan...
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door tonvandeacker »

Shadow schreef:
tonvandeacker schreef:
@ Joram

Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
Ik ben gewoon sip dat ik er niet bij kon zijn Ton, loop maar te plagen :wink:
Snap ik...het was ook wel erg leuk en de Patat met de fricandel speciaal was ...erg speciaal :rofl:

Ik vond de muziek uit de macbook vandaag niet super...leek wel of de muziek soms achter in de kerk stond.
Net via de usb en via de optical poort geluisterd...en daar zit wat verschil in....maar de grote boos doener is de " optimalisatie" in itunes die ik aan had staan..weer wat geleerd.
Als ik thuis via mijn netwerkspeler en TIDAL luister klinkt het gewoon stukken beter.

Nu lijkt het weer allemaal goed te staan.
Rick76
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 03 dec 2018, 22:13

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Rick76 »

Het was niet echt bij de deur, maar zeer zeker de moeite waard. De dag is echt om gevlogen. Goed georganiseerd, fijne locatie/ruimte's. Iedereen bedankt voor de gezellige dag. En Ton bedankt dat ik mijn speakers heb kunnen laten luisteren via jouw bron/versterking icm de bijzonder prettig klinkende Marantz dac. Tot de volgende.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

tonvandeacker schreef:
Shadow schreef:
tonvandeacker schreef:
@ Joram


Snap ik...het was ook wel erg leuk en de Patat met de fricandel speciaal was ...erg speciaal :rofl:

Ik denk dat je friet super bedoeld :) ben lid van fritopia ;) friet special met frikandel(speciaal) in een bak ''Friet Super" een grote komt vaak in een grijze container :) staat garant voor het gevoel van oempf net iets teveel en viezig :) alleen beschikbaar in het zuiden :) ik ben er 'groot' mee geworden... ondanks dat ik niet echt groot ben :)
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Thomox »

Het was weer genieten. Ik vond de luidsprekers wedstrijd erg goed en serieus opgezet. Erg mooie kwaliteit luidsprekers voor het relatief lage budget!

Barry wederom bedankt voor de geweldige organisatie.
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door tonvandeacker »

Rick76 schreef:
Het was niet echt bij de deur, maar zeer zeker de moeite waard. De dag is echt om gevlogen. Goed georganiseerd, fijne locatie/ruimte's. Iedereen bedankt voor de gezellige dag. En Ton bedankt dat ik mijn speakers heb kunnen laten luisteren via jouw bron/versterking icm de bijzonder prettig klinkende Marantz dac. Tot de volgende.

Hoi Rick...ja was heel leuk..zeker het vergelijken met diverse speakers en DAC's
Ja die Marantz HD1-DAC klinkt zeer fraai.

Tot Breda...dan gaan we weer verder met de hobby.
Gebruikersavatar
Kingpin
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2019, 15:37

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kingpin »

WrineX schreef:
Kingpin schreef:
Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
OOh ik heb hier niets mee van doen, ik ben ook gewoon bezoeker :) leek misschien zo omdat ik pas na 3 uur eens iets ging neer zetten haha. maar dat was meer omdat ik ongelofelijk moe was/ben val bijna om joh

of bedoel je iets anders?
Als het goed is heb ik je pre geleend ...
Bean schreef:
Kingpin schreef:
Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX Henkjan en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
:)

En niet te vergeten, de super budget luidsprekers van Wilbert, klonken top!
Jazeker, zal vast nog wel wat vergeten zijn omdat ik nagenoeg niemand van dit forum ken.
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Leobus »

Was weer een leuke dag. Gezellig en ook mooie sets gehoord. Prima georganiseerd. De speakerwedstrijd was erg leuk. En wat waren de deelnemende speakers allemaal mooi afgewerkt. Deed niets af t.o.v. professioneel gebouwde spullen.
Groet,
Leobus
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”