Sander hoe is het met SWMBO?SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ben net weer thuis van een gezellige luisterdag, ze gaat, met krukken, toch naar het salsa festival in Amsterdam vanavond, staat zich nu op te tutten in de badkamer, dus het gaat naar omstandigheden goed denk ik zoShadow schreef:Sander hoe is het met SWMBO?SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Shadow schreef:Ja die zijn geweldig, eet smakelijk allemaal
wow had ik dat kunnen eten net >? had ik dat geweten ..... oooh zon zin in nu
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Allen bedankt voor de leuke dag, in het bijzonder natuurlijk dank aan de organisatie!
Hier enkele foto's uit kamer vijf!
Hier enkele foto's uit kamer vijf!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
ja hartelijk dank organisatie ! was alles piekfijn geregeld !
en Bedank Henkjan voor het lenen van de versterking , en Hans Nootdorp voor het carpoolen en de stroopwafels
en Bedank Henkjan voor het lenen van de versterking , en Hans Nootdorp voor het carpoolen en de stroopwafels
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Wat? Ben je zonder een lekker hapje eten huiswaarts gestuurd?WrineX schreef:Shadow schreef:Ja die zijn geweldig, eet smakelijk allemaal
wow had ik dat kunnen eten net >? had ik dat geweten ..... oooh zon zin in nu
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
OOh ik heb hier niets mee van doen, ik ben ook gewoon bezoekerKingpin schreef:Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
of bedoel je iets anders?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Kingpin schreef:Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan,WrineXHenkjan en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
En niet te vergeten, de super budget luidsprekers van Wilbert, klonken top!
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
@ Joram
Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
In de middag nadat het iets rustig werd heb ik de mensen de verschillende DAC's op verschillende versterkers laten horen met de 3 sets die ik had staan en een set van Erik.
De Marantz DAC klonk beter.
Tussen de versterkers zat niet zoveel verschil.
Verder weinig foto's gemaakt...te druk met de Demo's en de Meet sessie
SBA-DXT en de ACL Next versie
Bekende van vorig jaar en ook nieuwe gezichten.
De set van Rick .zeer mooi gespoten...vakwerk....zeer fraai en klonken ook zeer goed....o ja...ze zijn te koop.
Barry bedankt voor de perfecte dag.
Jeroen bedankt voor het meten van al mijn sets.
De bezoekers bedankt voor de interesse en positieve feedback.
Morgen maar weer eens wat gaan bouwen...voor Breda...
Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
In de middag nadat het iets rustig werd heb ik de mensen de verschillende DAC's op verschillende versterkers laten horen met de 3 sets die ik had staan en een set van Erik.
De Marantz DAC klonk beter.
Tussen de versterkers zat niet zoveel verschil.
Verder weinig foto's gemaakt...te druk met de Demo's en de Meet sessie
SBA-DXT en de ACL Next versie
Bekende van vorig jaar en ook nieuwe gezichten.
De set van Rick .zeer mooi gespoten...vakwerk....zeer fraai en klonken ook zeer goed....o ja...ze zijn te koop.
Barry bedankt voor de perfecte dag.
Jeroen bedankt voor het meten van al mijn sets.
De bezoekers bedankt voor de interesse en positieve feedback.
Morgen maar weer eens wat gaan bouwen...voor Breda...
Laatst gewijzigd door tonvandeacker op zo 02 feb 2020, 7:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige dag.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Het was weer geslaagd, wederom de complimenten aan de organisatie.
Zomaar even wat foto's
Zomaar even wat foto's
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik ben gewoon sip dat ik er niet bij kon zijn Ton, loop maar te plagentonvandeacker schreef:@ Joram
Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
bedankt voor de organisatie van de luisterdag vandaag, veel moois gehoord en gezien
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
MetoosanderP schreef:bedankt voor de organisatie van de luisterdag vandaag, veel moois gehoord en gezien
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Was weer een top dag mannen! Op naar Breda!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Lekker vlot door kunnen rijden, 2 uurtjes na de maaltijd bij De Staatsburger was ik thuis (met tussenstop om.Leo en Aat af te zetten)
Het was weer een zeer geslaagde Luisterdag, Barry enorm bedank voor de organisatie. Mocht je ooit het PCB ontwerpen zat zijn....
Het was weer een zeer geslaagde Luisterdag, Barry enorm bedank voor de organisatie. Mocht je ooit het PCB ontwerpen zat zijn....
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Barry het was weer goed geregeld allemaal! Ik heb hele mooie dingen gehoord. Kon helaas niet meer binnen bij de wedstrijd die al was begonnen, maar achteraf de sets van Rudy, Arno en Sander gehoord. Die waren alle drie beter dan wat ik verder had beluisterd.
De hoorns van Audio Creative waren vooral mooi om te zien, maar ik vond de plaatsing van de muziek in de ruimte tegenvallen. Misschien ook omdat er vooral in die ruimte vrijwel constant gepraat wordt.
Ik had thuis ook nog wat te doen, dus ben niet lang gebleven en heb sommigen maar heel even gezien.
In Breda maar meer tijd nemen dan...
De hoorns van Audio Creative waren vooral mooi om te zien, maar ik vond de plaatsing van de muziek in de ruimte tegenvallen. Misschien ook omdat er vooral in die ruimte vrijwel constant gepraat wordt.
Ik had thuis ook nog wat te doen, dus ben niet lang gebleven en heb sommigen maar heel even gezien.
In Breda maar meer tijd nemen dan...
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Snap ik...het was ook wel erg leuk en de Patat met de fricandel speciaal was ...erg speciaalShadow schreef:Ik ben gewoon sip dat ik er niet bij kon zijn Ton, loop maar te plagentonvandeacker schreef:@ Joram
Ik moest een keer of 10 lopen voordat ik alles er had staan....dus eerst met 1 set in de lucht...daarna weer lossen...
Ik vond de muziek uit de macbook vandaag niet super...leek wel of de muziek soms achter in de kerk stond.
Net via de usb en via de optical poort geluisterd...en daar zit wat verschil in....maar de grote boos doener is de " optimalisatie" in itunes die ik aan had staan..weer wat geleerd.
Als ik thuis via mijn netwerkspeler en TIDAL luister klinkt het gewoon stukken beter.
Nu lijkt het weer allemaal goed te staan.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Het was niet echt bij de deur, maar zeer zeker de moeite waard. De dag is echt om gevlogen. Goed georganiseerd, fijne locatie/ruimte's. Iedereen bedankt voor de gezellige dag. En Ton bedankt dat ik mijn speakers heb kunnen laten luisteren via jouw bron/versterking icm de bijzonder prettig klinkende Marantz dac. Tot de volgende.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
tonvandeacker schreef:Shadow schreef:tonvandeacker schreef:@ Joram
Snap ik...het was ook wel erg leuk en de Patat met de fricandel speciaal was ...erg speciaal![]()
Ik denk dat je friet super bedoeld
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Het was weer genieten. Ik vond de luidsprekers wedstrijd erg goed en serieus opgezet. Erg mooie kwaliteit luidsprekers voor het relatief lage budget!
Barry wederom bedankt voor de geweldige organisatie.
Barry wederom bedankt voor de geweldige organisatie.
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Rick76 schreef:Het was niet echt bij de deur, maar zeer zeker de moeite waard. De dag is echt om gevlogen. Goed georganiseerd, fijne locatie/ruimte's. Iedereen bedankt voor de gezellige dag. En Ton bedankt dat ik mijn speakers heb kunnen laten luisteren via jouw bron/versterking icm de bijzonder prettig klinkende Marantz dac. Tot de volgende.
Hoi Rick...ja was heel leuk..zeker het vergelijken met diverse speakers en DAC's
Ja die Marantz HD1-DAC klinkt zeer fraai.
Tot Breda...dan gaan we weer verder met de hobby.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Als het goed is heb ik je pre geleend ...WrineX schreef:OOh ik heb hier niets mee van doen, ik ben ook gewoon bezoekerKingpin schreef:Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan, WrineX en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.leek misschien zo omdat ik pas na 3 uur eens iets ging neer zetten haha. maar dat was meer omdat ik ongelofelijk moe was/ben val bijna om joh
of bedoel je iets anders?
Jazeker, zal vast nog wel wat vergeten zijn omdat ik nagenoeg niemand van dit forum ken.Bean schreef:Kingpin schreef:Erg leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de organisatie, Satefan,WrineXHenkjan en Bean voor het samenstellen van leuke combo's.
En niet te vergeten, de super budget luidsprekers van Wilbert, klonken top!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Was weer een leuke dag. Gezellig en ook mooie sets gehoord. Prima georganiseerd. De speakerwedstrijd was erg leuk. En wat waren de deelnemende speakers allemaal mooi afgewerkt. Deed niets af t.o.v. professioneel gebouwde spullen.
Groet,
Leobus
Groet,
Leobus
