Ik neem de eindversterker mee met de streamer. Als je deze wil demo'en heb ik wel een pre-amp nodig.Bean schreef:Is er nog behoefte aan een set zelfbouwluidsprekers bij bijvoorbeeld bovenstaande demo? Ik zou deze mee kunnen nemen, met Visaton AL130 en G20SC.Barry2001 schreef:Luisterschema:
Kamer 5:
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
Zijn al wat jaartjes oud, maar ik ben er nog altijd heel blij mee
DSC01028.JPG
Of anders via mijn Touch volume regelen, maar daar weet ik dat je dat wel in resolutie gaat horen.
Wel een mooie speaker zo te zien, ben benieuwd!
Neemt iemand nog een pre mee?
Misschien kunnen we dan wat samenstellen?
