Verdulleme dat is een goeiemolekuul schreef:Hoi Bert,
Bij het meten van 2 helften moet je ven op de schaal van de Ia letten, bij die 6SN7GT 1 JJ buis staat de schaal van Ia op 0-60 en de schaal van Is op 0-80 je kunt de schaal ook op een vaste waarde zetten, dan heb je minder kans dat je denkt dat de buishelften veel uit elkaar lopen terwijl dat niet zo is. Net 1mA verschil kan immers al een andere schaal opleveren
H
Btw. Geldt ook voor 6SN7GT buis 4
Gr,
Joris
Weer een lesje geleerd
