9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Het lijkt mij ook wel leuk weer eens langs te komen. Ik kom dan samen met RenéN. Ik heb geen apparatuur of boxen om te showen. Hoogstens kan ik wat zelf ontwikkelde dempers voor onder apparatuur demonstreren. Maar dan moet wel iemand bereid zijn om ze onder zijn versterker of dac of streamer te proberen. Ik hoor graag of dit kan.
Groet,
Leobus
Groet,
Leobus
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
rijden er mensen vanuit regio Breda die kant op? als ik eventueel mee kan rijden wil ik wel komen!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Heb in de tussentijd m'n laptopje draaiend met LMS erop met wat leuke muziek.hannesie schreef:Ik kan dit dingetje in ieder geval meenemen, een volledig LMS server/ NAS en het is dan met echt 500 Gb schijf en beste muziek![]()
LMS.png
Als bron lijkt me jou 'server' beter, heb gisteravond even vergeleken met mijn normale server maar daar zit best verschil in.
Anyway het werkt ik neem voor de zekerheid het laptopje wel mee.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
OK
Heb je zelf de hardware netwerk e.d. ? WIFI toegang?
Heb je zelf de hardware netwerk e.d. ? WIFI toegang?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kan van m'n laptop wel een wifi hotspot maken ?hannesie schreef:OK
Heb je zelf de hardware netwerk e.d. ? WIFI toegang?
En anders bedraad aansluiten.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Je moet alles zelf meenemen he? Je kunt niet het vaste netwerk gebruiken van de zaal en de wifi heb je weinig aan, ik neem altijd een myfi router mee als ik ga streamen en zet m’n eigen netwerk op, zo doet Hans het ook.Kingpin schreef:Ik kan van m'n laptop wel een wifi hotspot maken ?hannesie schreef:OK
Heb je zelf de hardware netwerk e.d. ? WIFI toegang?
En anders bedraad aansluiten.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Nee is geen probleem. Bedraad bedoelde ik tussen laptop en streamer, maar ik denk dat ik de laptop als hotspot ga gebruiken daar heb ik geen netwerkaansluiting van het gebouw voor nodig.Shadow schreef:Je moet alles zelf meenemen he? Je kunt niet het vaste netwerk gebruiken van de zaal en de wifi heb je weinig aan, ik neem altijd een myfi router mee als ik ga streamen en zet m’n eigen netwerk op, zo doet Hans het ook.Kingpin schreef:Ik kan van m'n laptop wel een wifi hotspot maken ?hannesie schreef:OK
Heb je zelf de hardware netwerk e.d. ? WIFI toegang?
En anders bedraad aansluiten.
Tot zaterdag, lijkt me leuk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik gebruik gewoon mijn 4G router om een eigen netwerk op te zetten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
robmtb / SanderP / Leobus welkom op dit DIY event.
Natuurlijk kan dat, vindt iemand onder de demonstrateurs leuk dit eens te proberen?Leobus schreef:Het lijkt mij ook wel leuk weer eens langs te komen. Ik kom dan samen met RenéN. Ik heb geen apparatuur of boxen om te showen. Hoogstens kan ik wat zelf ontwikkelde dempers voor onder apparatuur demonstreren. Maar dan moet wel iemand bereid zijn om ze onder zijn versterker of dac of streamer te proberen. Ik hoor graag of dit kan.
Groet,
Leobus
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Lijkt mij leuk om er bij te zijn. Mijn laatste luisterdag is weer een tijdje geleden. Dus zet mij maar op de lijst, Barry.
Als er iemand uit de Randstad wil carpoolen (meerijden) dan graag. Gezellig en wel zo kostenefficient. Stuur maar een PB.
Als er iemand uit de Randstad wil carpoolen (meerijden) dan graag. Gezellig en wel zo kostenefficient. Stuur maar een PB.
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op wo 29 jan 2020, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Misschien nog een idee
:
Iedere "leverancier" van een speakerset maakt een kaartje/gevouwen papier en schrijft daarop de naam van de speakers en eigenaar en zet deze bij het luisteren op de speakers.
Ik weet graag waar ik naar luister.
Iedere "leverancier" van een speakerset maakt een kaartje/gevouwen papier en schrijft daarop de naam van de speakers en eigenaar en zet deze bij het luisteren op de speakers.
Ik weet graag waar ik naar luister.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Daarom hebben we het ‘pamflet’ toch op het forum?Hans Nootdorp schreef:Misschien nog een idee:
Iedere "leverancier" van een speakerset maakt een kaartje/gevouwen papier en schrijft daarop de naam van de speakers en eigenaar en zet deze bij het luisteren op de speakers.
Ik weet graag waar ik naar luister.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Dag Barry, je mag mij ook aan het lijstje van de bezoekers van de Luister (en Huiverdag)toevoegen.
Ronnie
Ronnie
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hans welkom, Ronnie leuk dat je er weer bij bent.
welkom en goede reis!
ambox schreef:Ambox : Wij komen ook uit Gent -B
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
ik ben er bij, ik rij met Hannesie mee.
ik neem mezelf en een goed humeur mee
ik neem mezelf en een goed humeur mee
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Carpooling: Ik kom uit Oudewater/Woerden, nog andere bezoekers van uit deze richting?
-
MartienvanB
- Berichten: 2
- Lid geworden op: wo 29 jan 2020, 17:52
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
beste mensen,
ik ben nieuw op dit forum en kom graag ook komende zaterdag naar de luisterdag!
groet,
martien
ik ben nieuw op dit forum en kom graag ook komende zaterdag naar de luisterdag!
groet,
martien
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Shadow schreef:Daarom hebben we het ‘pamflet’ toch op het forum?Hans Nootdorp schreef:Misschien nog een idee:
Iedere "leverancier" van een speakerset maakt een kaartje/gevouwen papier en schrijft daarop de naam van de speakers en eigenaar en zet deze bij het luisteren op de speakers.
Ik weet graag waar ik naar luister.
Presentatiesjabloon (2).doc
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Je hebt een pb.Jjjgroot schreef:Carpooling: Ik kom uit Oudewater/Woerden, nog andere bezoekers van uit deze richting?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
nog geen vervoer zover maar ook nog niks om mee te nemen
ik dacht laatste moment ik neem mijn DIY planar headphones mee. maar die had ik uitgeleend vanaf week 1. helaas is een driver stuk gegaan.... iets sherps in de tas gehad
wie weet trek ik een last minute build uit de hoge hoed. ... maar dat moet dan wel nog na werk.... zal er om spannen zelf nog niet eens een idee wat. wellicht mijn fullrange planars maar dan volledig met folie. wil ze eigenlijk laten vergezellen door mijn ribbons. maar dat zal dan wel houtje touwtje worden... ach of ik probeer de koptelefoon te fixen. of ik rust mijn lelijke monitors uit met een van de latere tweeters... hmm ik heb +- 6 uur mischien wordt het alles niets wie zal het zeggen haha.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
WrineX schreef:nog geen vervoer zover maar ook nog niks om mee te nemen....
Iets meenemen is niet verplicht.
En meerijden met mij kan nog... Stuur maar een pb.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hans Nootdorp schreef:WrineX schreef:nog geen vervoer zover maar ook nog niks om mee te nemen....
Iets meenemen is niet verplicht.
En meerijden met mij kan nog... Stuur maar een pb.
ooh top ik was het geheel vergeten
ik zou graag mijn grote planars mee nemen. ik moet nog steeds morgen en overmorgen aan de bak om het te fixen maar het lijkt me leuk. ze zijn 150cm lang 38cm breed en 4 cm diep... dus weet niet of dat op een of andere manier zou kunnen passen ? en ik neem een crappy receiver meer tenzij iemand een mooie 4 kanaal versterker te leen heeft ?? +- 100 watt of meer
Hans Bedankt alvast !!!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kan wel wat icepowers meenemen
Of die 4kanaals.LM die ik te koop heb staan?
Of die 4kanaals.LM die ik te koop heb staan?
