Goed punt, zal dit ook nog in het wedstrijd draadje melden: de wedstrijd begint om 11:00. Vanaf 10:00 gaan we de sets 1 voor 1 neerzetten om het volume te bepalen, de te gebruiken voorversterker heeft een volumeregeling met dB schaal die we noteren zodat we dit 1 keer voor de 11 sets hoeven te doen. Heb een spreadsheetje gemaakt waar alles ingevuld kan worden, zodat we niets vergeten en alles netjes op volgorde doen.John P schreef:Is er een tijd wanneer de luidsprekerboxen voor de wedstrijd binnen moeten zijn? Ik weet dan of ik in het holst van de nacht moet vertrekken of dat ik met goede zin langs kom.
Dus deelnemers: svp proberen om 10:00 aanwezig te zijn.
Als dit te vroeg is John, vd Valk zit hier iets verderop, misschien een idee?
