9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
En er is nog altijd plek voor demo's mensen, als iemand nog iets ter demo heeft, laat maar horen.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
ik weet niet of ik het goed doe maar ik wou me bij deze aanmelden voor 1 feb (20202)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Prima zo Rob, welkomFixniks schreef:ik weet niet of ik het goed doe maar ik wou me bij deze aanmelden voor 1 feb (20202)
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Da's over 18.182 jaar - je bent in elk geval op tijd aangemeldFixniks schreef:ik weet niet of ik het goed doe maar ik wou me bij deze aanmelden voor 1 feb (20202)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ach, een dag later is het 20200202.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
In het kader van het inschatten van de opkomst: ik kom ook naar Hengelo 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Welkom! breng je nog wat mee ter demo? Zowiezo nog een oproep bij deze, er is nog ruimte over in de kamers, grijpt uw kans 
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik ben er ook bij, helaas niks ter demo
- Knightsamoht
- Berichten: 10
- Lid geworden op: zo 09 sep 2018, 14:56
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik ben er ook weer bij, maar helaas zonder m'n zelfbouwsels. De hele straat ligt hier open, dus ik krijg het niet veilig m'n huis uit.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Omdat er nog wel twijfels zijn over de meting van de opmaatplus, wil ik vragen of deze ook met de REW opstelling nagemeten kan worden.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Uiteraard. Jeroen en ik zullen de metingen verzorgen. Ben ook erg benieuwd, omdat je dezelfde tweeter gebruikt!John P schreef:Omdat er nog wel twijfels zijn over de meting van de opmaatplus, wil ik vragen of deze ook met de REW opstelling nagemeten kan worden.
- Matthijs1969
- Berichten: 101
- Lid geworden op: do 07 sep 2017, 14:02
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kom ook even een uurtje buurten/kijken en luisteren, en misschien blijf ik langer hangen.
Heb zelf geen demo test set, die is nog steeds in de ontwikkel fase maar ‘t is altijd leuk om wat ideeën op te doen, en natuurlijk nieuwsgierig naar de ontwerpen voor de wedstrijd.
Mvg, matthijs
Edit: zijn er nog Zwollenaren aanwezig ?
Heb zelf geen demo test set, die is nog steeds in de ontwikkel fase maar ‘t is altijd leuk om wat ideeën op te doen, en natuurlijk nieuwsgierig naar de ontwerpen voor de wedstrijd.
Mvg, matthijs
Edit: zijn er nog Zwollenaren aanwezig ?
Laatst gewijzigd door Matthijs1969 op vr 24 jan 2020, 21:11, 3 keer totaal gewijzigd.
-
transphere
- Berichten: 18
- Lid geworden op: di 03 aug 2010, 14:49
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kom volgende week ook graag even kijken!
-
audiovorden
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 18 jan 2018, 11:00
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kom volgende week zaterdag ook graag kijken en luisteren. Samen met twee audiovrienden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
sjons / Knightsamoht / Che1969/ transphere / audiovorden, leuk dat jullie een kijkje komen nemen
Ok John, ik voeg je toe aan de Jeroen / Satefan sessies.John P schreef:Omdat er nog wel twijfels zijn over de meting van de opmaatplus, wil ik vragen of deze ook met de REW opstelling nagemeten kan worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ok mensen, over een week is het zover. Er zijn enkele personele wisselingen vd wacht: de beheerder die er de vorige keren bij was, Joop, is met pensioen. Er is een nieuwe beheerder, Nan. Heb 'm nu enkele keren gesproken, reuze aardige gast, hij zal ons de dag bij staan met van alles en nog wat. Hij loopt wel rond, herkenbaar aan de sweater met wijkcentrum embleem.
Kassadame Marieke heeft inmiddels een zaterdagbaantje en is er niet meer bij, dit jaar zit Eefje bij de kassa. Bij de kassa ligt ook de plattegrond uitgeprint, en het Wifi wachtwoord. Het is een wijkcentrum waar van alles en iedereen komt, kan niet garanderen dat de Wifi snel/stabiel is, als je dit voor een demo zou willen gebruiken.
Vooraan dit topic staat nu een kamerindeling. Anders, ben ik wat vergeten, etc, shoot. Mede door de Luidspreker ontwerp wedstrijd is het in de overige kamers wat rustiger met de demo's, als je nog iets wilt laten zien / horen is hier altijd nog ruimte voor.
De luidspreker ontwerpwedstrijd is in kamer 2. Als je hier mee wilt luisteren als bezoeker prima, maar wel dit:
Als de deur van die kamer dicht zit is er geen toegang, deur dicht laten. Tijdens het luisteren telefoons uit en mond dicht! De wedstrijd muziekstukken duren ongeveer 1.5 minuut, de jury moet in die tijd de luidspreker kunnen beoordelen zonder verstoring.
Ik zeg het elk jaar maar het wordt ook elk jaar moeilijker: willen jullie als bezoeker proberen EUR 5,- gepast geld mee te nemen, wisselgeld is en blijft lastig.
In het wijkcentrum is alleen meubilair aanwezig, zaken als verlengsnoeren / verdeeldozen svp zelf meebrengen.
Rest mij nog om jullie nogmaals allemaal welkom te heten en tot volgende week!
Kassadame Marieke heeft inmiddels een zaterdagbaantje en is er niet meer bij, dit jaar zit Eefje bij de kassa. Bij de kassa ligt ook de plattegrond uitgeprint, en het Wifi wachtwoord. Het is een wijkcentrum waar van alles en iedereen komt, kan niet garanderen dat de Wifi snel/stabiel is, als je dit voor een demo zou willen gebruiken.
Vooraan dit topic staat nu een kamerindeling. Anders, ben ik wat vergeten, etc, shoot. Mede door de Luidspreker ontwerp wedstrijd is het in de overige kamers wat rustiger met de demo's, als je nog iets wilt laten zien / horen is hier altijd nog ruimte voor.
De luidspreker ontwerpwedstrijd is in kamer 2. Als je hier mee wilt luisteren als bezoeker prima, maar wel dit:
Als de deur van die kamer dicht zit is er geen toegang, deur dicht laten. Tijdens het luisteren telefoons uit en mond dicht! De wedstrijd muziekstukken duren ongeveer 1.5 minuut, de jury moet in die tijd de luidspreker kunnen beoordelen zonder verstoring.
Ik zeg het elk jaar maar het wordt ook elk jaar moeilijker: willen jullie als bezoeker proberen EUR 5,- gepast geld mee te nemen, wisselgeld is en blijft lastig.
In het wijkcentrum is alleen meubilair aanwezig, zaken als verlengsnoeren / verdeeldozen svp zelf meebrengen.
Rest mij nog om jullie nogmaals allemaal welkom te heten en tot volgende week!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Is er een tijd wanneer de luidsprekerboxen voor de wedstrijd binnen moeten zijn? Ik weet dan of ik in het holst van de nacht moet vertrekken of dat ik met goede zin langs kom.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
We beginnen bij de J,dus je bent als eerste aan de beurt.
-
swingsweet
- Berichten: 7
- Lid geworden op: vr 01 mar 2019, 7:23
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hallo, Ik doe niet mee aan de wedstrijd. Ik vind het wel erg leuk om te komen luisteren. Ook heb ik twee sets monitoren klaar. Als het toegestaan is zou ik ze graag laten horen. Het is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ik ben erg benieuwd wat iedereen ervan vindt.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Is er eigenlijk al iemand aangewezen voor de verslaggeving van de wedstrijd ?
Of krijgen de thuisblijvers pas ergens in de avond te horen/lezen hoe het is verlopen ?
Of krijgen de thuisblijvers pas ergens in de avond te horen/lezen hoe het is verlopen ?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Stel je kandidaat, zou ik zeggen.ray5150 schreef:Is er eigenlijk al iemand aangewezen voor de verslaggeving van de wedstrijd ?
Of krijgen de thuisblijvers pas ergens in de avond te horen/lezen hoe het is verlopen ?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Podcasts maken met geluidsfragmenten en onderbrekingen voor commercials.
Het wordt nog professioneel
Het wordt nog professioneel
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Nou, dat is eigenlijk nou precies wel de bedoelingswingsweet schreef:Hallo, Ik doe niet mee aan de wedstrijd. Ik vind het wel erg leuk om te komen luisteren. Ook heb ik twee sets monitoren klaar. Als het toegestaan is zou ik ze graag laten horen. Het is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ik ben erg benieuwd wat iedereen ervan vindt.
