Jij hebt gewoon overal een beetje verstand van Bert, je bent dus multi inzetbaar. Dat is ook een gave

.
Ik heb gister met verbazing gekeken hoe snel en nauwkeurig het waterstralen in z'n werk ging.
Maar back to reality, er moet nog veel meer gebeuren.
Ach, wat jammer. Hebben we zo'n voorpret gehad van je bolkopschroefjes, gaat het feest niet door!
Haha, maar we zijn niet voor één gat te vangen hoor Rovano, improviseren noemen ze dat. Ik ga gewoon iets anders bedenken.
Voor het graveren heb ik even wat info ingewonnen bij een plaatselijk bedrijf en dat loopt nu ook en kan ik voor even even laten rusten nu.
Waar ik nu even goed over wil nadenken is het volgende: Ik weet nog niet wat ik met de chassisplaat wil. Polijsten? Spuiten in een mooie kleur? De trafokappen zijn zwart, de behuizing is van hout en het moet ook niet te zwart worden door het chassis ook zwart te maken zoals mijn TT22 versterker destijds. Al was die wel heel mooi geworden
Plaatjes aan de achterkant moeten ook nog? Krijg je je collega zo gek dat hij nog eens gaat snijden?
Zo ja, wil ik die plaatjes ook nog wel even tekenen, hoor. Wie A zegt, zegt ook B, toch?
Inderdaad, die moeten ook nog en ik zal mijn collega zeker wel zo gek krijgen
Wat ik heb zijn LS aansluitingen, zes stuks waarvan twee voor de min en de rest voor 4 en 8 ohm. Verder een eurostekker aansluiting met ingebouwde aan/uit schakelaar, een zekeringhouder en tenslotte het Ome Ali bronschakelprintje dat ik vorig jaar van RobertD heb over genomen.
Dit alles moet op twee aluminiumplaatjes komen te zitten die de verkoper bij de houten behuizing geleverd heeft.