kleine spuitkabine
Moderator: Beheerdersteam
Re: kleine spuitkabine
Ik dacht net: kun je niet een "douchecabine" maken met twee handschoenen zoals bij een gritstraalmachine. Toen bedacht ik dat de doorzichtigheid van het glas niet gegarandeerd is. Zo zie je maar weer dat denken buiten kantooruren niet aan te raden is.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Project spuitcabine is gestart, heb even ruimte gemaakt voor het gevaarte, maandag worden de materialen geleverd
...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
En Gerhard, links op de foto staat de zaagtafel op ‘t pallet, ik zeg het alvast maar, hoef jij die opmerking niet meer te maken toch?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Die staat ernaast, samen met de Woova (ja, je verzint het niet) stofafzuigerds23man schreef:Nee, dat is je HBM bandschuurmachine....
zaag.PNG
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Ik ben alvast aan het oefenen voor de luisterdag, in de hoop dat je dan niet meer een kop groter bent!Shadow schreef:Stiekum sleehakken dragen uit het zicht van je vrouw ja?
Re: kleine spuitkabine
Ik zie je graag verschijnen er op
Vrouwlief vraagt wat voor maat het is
Vrouwlief vraagt wat voor maat het is
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Maat 36, deze zijn van m’n bijzonder charmante vriendin met de instructie om de zool weer vast te lijmen die is losgekomen. Mijzelf kennende staan ze er al minimaal een half jaar, dus echt ideale schoonzoon materiaal ben ik niet
...
P.s. volgens mij is ze het allang al weer vergeten, ze heeft dan ook minstens net zoveel paar schoenen als ik drivers op de plank heb liggen!
P.s. volgens mij is ze het allang al weer vergeten, ze heeft dan ook minstens net zoveel paar schoenen als ik drivers op de plank heb liggen!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Ik ben toe aan een grotere werkplaats, 3050x1220 plaat past net in de breedte ...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
En ik knutsel rustig verder aan de volledig demontabele spuitcabine, zometeen even een deur + kozijn en wat 2x4 balken halen en dan denk ik dat ik vandaag een heel eind ga komen!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Vuren geschaafd 44x69 mm 270 cm FSC Mix 70%Henkjan schreef:2x4's? je lijkt wel een amerikaan
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Dan sta je bij de bouwmarkt en vraag je je af of die deur gaat passen in volbloed sportwagen?
...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Dan ligt alles op straat ben ik bangShadow schreef:En dan vertrekken met de launch control
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
Opening deur uitfreesd in de sponning en gelijk maar een afronding gefreesd, had de bovenfrees toch al in m’n vingers tenslotte ...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
valt een beetje tegen die ruimte, in m'n S2 kreeg ik een bedbodem mee met de klep dicht.SSassen schreef:Dan sta je bij de bouwmarkt en vraag je je af of die deur gaat passen in volbloed sportwagen?![]()
...
BF09FE5B-471E-4BA7-8CFC-D543F3481E00.jpeg
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: kleine spuitkabine
En inmiddels is de vloer met afzuiging ook klaar, nu ik toch bezig ben kan ik tenslotte net zo makkelijk de puntjes op de i zetten, toch?
... #GeenHalfWerk
