Ik heb een reckhorn a400 subwooferversterker en een probleem met volumeregelaar.
de potmeter geeft in de stand tot 8 uur geen effect en daarna is het meteen iets te veel. Ik heb dus heel weinig regelruimte. Daarom wil ik een weerstand in het ingangsignaal zetten. Wat zou een goede waarde zijn?
reckhorn a400
Moderator: Beheerdersteam
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: reckhorn a400
Je zou ook de potmeter kunnen vervangen of schoon kunnen maken.snoef3 schreef:Ik heb een reckhorn a400 subwooferversterker en een probleem met volumeregelaar.
de potmeter geeft in de stand tot 8 uur geen effect en daarna is het meteen iets te veel. Ik heb dus heel weinig regelruimte. Daarom wil ik een weerstand in het ingangsignaal zetten. Wat zou een goede waarde zijn?
De waarde van de weerstand hangt af van de ingangsimpedantie NA de potmeter.
Kun je de waarde van de potmeter achterhalen?
Daarmee kun je namelijk ook wel achterhalen wat voor waardes je nodig hebt.
