prachtig. compleet vrij van ruis en brom.Leeuwarden schreef:En? Hoe klinkt ie?
Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Hoe moet ik dat nou weer begrijpenHenkjan schreef:prachtig. compleet vrij van ruis en brom.Leeuwarden schreef:En? Hoe klinkt ie?
Stilte kan ook prachtig klinken, is zelfs een liedje over "the sound of silence"
Anne
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Moet je niet de versie hebben van "Disturbed" of Henk Poort!Ah!buis schreef:Stilte kan ook prachtig klinken, is zelfs een liedje over "the sound of silence"![]()
Anne
groet,
Aat
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Als hij de stekker niet in het stopcontact heeft, is het ook vrij van ruis en brom, dat klinkt ook prachtig.
toch?

- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Wat een leuke projecten waren dat toen, time flies... 
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Buizenaudio staat hier momenteel op een laag pitje, ik ben druk met de radiohobby waar ik ook heel veel plezier aan beleef: https://www.qrz.com/db/PA4URK. Mijn RS1003-versterker wordt echter nog bijna dagelijks gebruikt: viewtopic.php?t=27505 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
De onderdelen hadden vandaag hun jaarlijkse uitje: uit de doos en op de werkbank. Deze keer ze extra verwend door te gaan passen of e.e.a. in een van de aanwezige alu behuizingen zou gaan passen. zou mss nog wel lukken, de voeding incl smoorspoel in de kast, en de ugt's en buizen op de kast...
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
Nou, dan ben jij echt lekker bezig met die warmte Henkjan 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Eerste stappen in de buizenwereld - KT88 SE
En nu? Alles weer terug in de doos en “tot volgend jaar”?
