Introductie
Moderator: Beheerdersteam
-
HansScheepers
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 02 jan 2020, 19:06
Introductie
Hi allen. Ik ben Hans, audio liefhebber sinds ik jong was. Luister naar allerlei muziek, behalve rap en volksmuziek.
Re: Introductie
Welkom Hans!
Bouw je ook wel eens wat?
We zijn hier nogal nieuwsgierig namelijk.
Bouw je ook wel eens wat?
We zijn hier nogal nieuwsgierig namelijk.
-
HansScheepers
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 02 jan 2020, 19:06
Re: Introductie
Dank je wel. Ik heb vroeger, met de elektro dozen van Philip geknutseld, inclusief de bijbehorende luidspreker. Vond ik fascinerend. Later nog eens speakers geprobeerd te maken, maar met weinig gereedschap is de bouw lastig. Toen maar Philips speakers gekocht, de ah484. Basreflex en dat was genieten. Later vervangen door eensetje moa pillars.
-
HansScheepers
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 02 jan 2020, 19:06
