Even voorstellen: Ik ben Nico

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
NickApparently
Berichten: 4
Lid geworden op: di 29 okt 2019, 19:30

Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door NickApparently »

Hallo!

Ik ben Nico en muziek en techniek liefhebber. Deze hobbies komen samen in de zelfbouw projecten. Ik heb al het een en ander gebouwd en elke keer wordt het steeds mooier. :D Eerst een mix-pedaaltje, gevolgd door een mixertje met bijhorende 'slechte referentie' 4" speakers. Later heb ik het PCB tekenen ontdekt en een mini koptelefoonversteker gemaakt en nog wat gitaarpedaaltjes.
comp.png
De speakers klinken matig, hebben ruis van de voeding en zijn totaal niet doorgerekend, laat staan doorgemeten :P Ze waren voornamelijk om te kijken of ik 't kon, maar sinds ze af zijn wil ik 't eigenlijk opnieuw proberen maar dan zo goed mogelijk. Een vriend (Nooby) heeft zelf een aantal mooie speakers gemaakt en tipte me dit forum, vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik hoop een hoop te leren over elektrotechniek, versterkers en het berekenen van speakers. Buizen trekken me niet zo, maar versterkers, audio en elektrotechniek wel! Mocht iemand nog hulp zoeken m.b.t. gitaar pedaaltjes, ik help graag waar ik kan :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door Henkjan »

welkom Nico!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door Shadow »

Welkom Nico! Veel plezier met bouwen!
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door OpaBert »

Welkom Nico Ook al geef je niks om buizen :wink:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door Barry2001 »

Welkom Nico. Mooie projecten heb je al gemaakt, en printjes tekenen doe ik ook wel eens, leuk tijdverdrijf toch?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Bericht door ray5150 »

Namens mij ook welkom bij deze, Nico.
Barry2001 schreef:
en printjes tekenen doe ik ook wel eens, leuk tijdverdrijf toch?
Yup, vooral als je er voor betaald word. :lol:
Plaats reactie