Kan dan de ferrofluid hard zijn?
Want je leest eigenlijk alleen dat ie zachter speelt,maar de response is ook hobbelig.
Daarbij komt ook de volgende vraag bij me op:hoe gedraagt de vloeistof zich in de luchtspleet?
beweegt de spreekspoel zich door de vloeistof of kleeft de vloeistof aan de wanden?
Of lul ik maar wat?
