Mid en hoog zijn Ok maar bas is matig, kan ook niet anders …met klene woofer.
Nu wil ik een extra subwoofer maken Peerless 10 inch of 12 of zoiets.
Kan ik deze gewoon aansluiten op de tweede luidsprekeruitgangen op de versterker ???
MvG
PV
Moderator: Beheerdersteam
Dat heb ik in de eerste reactie al benoemd; plate amp met high level ingangen kun je zo aansluiten paralel op je speakers, die takt het signaal af, filtert weg wat eraf moet.p_vervoort schreef:Ok One World......dan ga ik daarvoor denk ik....alleen waar sluit ik deze aan op mijn versterker ??
MvG
PV