9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Welkom Chris. Kan ik je noteren met speakers, of wil je dit nog bekijken ivm je thuissituatie? En als je met speakers komt, welke, heb je de Grown Up’s al zover? Sterkte thuis.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door John P »

Ik kom ook met een wedstrijdspeaker.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Ik begrijp dat het de bedoeling is dat ik ook kom met een wedstrijd luidspreker?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door dre »

Opsturen mag ook. :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

En dan de BCE ook gelijk in het pakje... :lol:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

ds23man schreef:
En dan de BCE ook gelijk in het pakje... :lol:
Pas je op? Ik heb je adres nog he? :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door AatV »

ds23man schreef:
En dan de BCE ook gelijk in het pakje... :lol:
Basis, collector en emitter..?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

SSassen schreef:
Ik begrijp dat het de bedoeling is dat ik ook kom met een wedstrijd luidspreker?
Zeer zeker. Als je met de wedstrijd mee wilt doen is speakers meenemen de bedoeling.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ray5150 »

AatV schreef:
ds23man schreef:
En dan de BCE ook gelijk in het pakje... :lol:
Basis, collector en emitter..?
Bijzonder Charmante Echtgenote...
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Er is nog ruimte in de luisterkamers mensen, heeft iemand nog iets leuks ter demonstratie?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Iets met DMF?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Iets met DMF?
Dimethylformamide :?:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ray5150 »

Wat is nu weer DMF ? :think:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Digital Motional Feedback.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

Barry2001 schreef:
Er is nog ruimte in de luisterkamers mensen, heeft iemand nog iets leuks ter demonstratie?
Welke ruimte heb je voor Jeroen en ondergetekende in gedachte? Zowel voor t meten als het demonstreren van onze luidsprekers? Een 'normaal formaat' ruimte volstaat.

groet,

Satefan
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Ruimte 3 heb je veel aanloop :wink:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Digital Motional Feedback.
Je komt met je speakers Gerhard?
satefan schreef:

Welke ruimte heb je voor Jeroen en ondergetekende in gedachte? Zowel voor t meten als het demonstreren van onze luidsprekers? Een 'normaal formaat' ruimte volstaat.

groet,

Satefan
Even kijken hoe het loopt met aanmeldingen Stefan, maar in principe kamer 2. Jullie hebben met de meetsessies e.d. toch aardig wat tijd nodig, heb je de kamer voor de dag. De kamer achterin 'Soos' waar jullie vorige jaren zaten is nu de ontwerpwedstrijd.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

Barry2001 schreef:
ds23man schreef:
Digital Motional Feedback.
Je komt met je speakers Gerhard?
satefan schreef:

Welke ruimte heb je voor Jeroen en ondergetekende in gedachte? Zowel voor t meten als het demonstreren van onze luidsprekers? Een 'normaal formaat' ruimte volstaat.

groet,

Satefan
Even kijken hoe het loopt met aanmeldingen Stefan, maar in principe kamer 2. Jullie hebben met de meetsessies e.d. toch aardig wat tijd nodig, heb je de kamer voor de dag. De kamer achterin 'Soos' waar jullie vorige jaren zaten is nu de ontwerpwedstrijd.
Top. De waar we vorig jaar gemeten hebben was qua akoestiek niet heel top, dus voor onze demo klinkt Kamer 2 denk ik wat beter?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Ik wil wel komen met de Fusion 567, maar niet ergens in het programma gefrommeld. Is het een idee om kamer 2 als MFB hok te bestempelen samen met Chris?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

satefan schreef:

Top. De waar we vorig jaar gemeten hebben was qua akoestiek niet heel top, dus voor onze demo klinkt Kamer 2 denk ik wat beter?
Nee helaas niet. Het zijn gemeenschapsruimtes vergelijkbaar met een klaslokaal, gen gedempte studio's. De 'Soos' waar jullie vorige keer stonden is vooral een creabea ruimte, toevallig doet mijn vriendin er een schilder cursus, om maar eens wat te noemen. De kamers die qua akoestiek echt beter zijn, zijn 4 en 5, de muziekschoolkamers. Maar die zijn ook kleiner. Zeker met de meetsessie wil je wat ruimte hebben, en ook jullie systeem dat gericht is op ruimtelijkheid wil je denk ik niet in een te kleine kamer.
Denk ook dat het wel meevalt, maakt enorm uit of er een beetje publiek in de kamer zit, als demping.

Wat in elk geval enorm uitmaakt is de truuk die Jeroen en Hans (dAudio) deden 2 jaar geleden, glaswol in de hoeken neerzetten. Dat scheelde echt enorm.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Ik wil wel komen met de Fusion 567, maar niet ergens in het programma gefrommeld. Is het een idee om kamer 2 als MFB hok te bestempelen samen met Chris?
Had ook al dat idee, want ik heb nog een aanmelding van een MFB zelfbouwer, zeer ervaren audioman. Dus een MFB kamer met 3 deelnemers wordt dit dan.
Nog even horen of Chris komt, ivm z'n thuis situatie.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Barry2001 schreef:
ds23man schreef:
Ik wil wel komen met de Fusion 567, maar niet ergens in het programma gefrommeld. Is het een idee om kamer 2 als MFB hok te bestempelen samen met Chris?
Had ook al dat idee, want ik heb nog een aanmelding van een MFB zelfbouwer, zeer ervaren audioman. Dus een MFB kamer met 3 deelnemers wordt dit dan.
Nog even horen of Chris komt, ivm z'n thuis situatie.
Deze toevallig?

https://www.by-rutgers.nl/
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Nee ik bedoel Herbert, hij is meestal wel op de luisterdag in Hengelo aanwezig, een aantal zullen 'm wel kennen, heeft al eens eerder een demo gegeven (geen forumlid). Hij is een oud collega van mij, tegenwoordig zelfstandig, zeer ervaren in audio.

Dit is het idee, een aktieve multi speaker voor mid-hoog, en MFB op het laag.
Herbert.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Gaaaf :rock:
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door satefan »

Mijn maat Rene komt ook mee. Maar zuiver als bezoeker vermoed ik. Check ik nog even.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”