Marantz CD6006

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Marantz CD6006

Bericht door Muug »

Belachelijk goed ding!
De DAC die erin zit is ook absurd goed. Ik heb de AFDAC zelfs op nonactief gezet, na een één-op-één vergeiljk. :oops:
Leuk: er is een usb-poort waaraan je een Apple-product kan aansluiten om zo te streamen.
Niet leuk: het ware toch leuker geweest als ie ook Android wou herkennen.
Toch weer leuk: die usb-poort laadt ook op dus je appelding gaat niet plat.

Ah, cdtjes erin rammen is gewoon leuk. 8)
Plaats reactie