Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nee hoor het gaat over het verleden en nu nog steeds.Shadow schreef:Ik denk dat Rob ook doelde op het verleden met een bepaald lid uit Brielle en nog een paar van die grappenmakers die zelfs een tijdlang hun eigen forum hebben gehad omdat ze hier een ban hadden
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Die hebben trouwens niet alleen hier een ban gehadShadow schreef:![]()
![]()
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat was ook mijn prangende vraag ...Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check. En wie komt er er uit Brielle?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
https://www.google.nl/search?q=welke+su ... hd:;si:;mv:[[53.217630199999995,5.844469699999999],[53.177343199999996,5.763108]];tbs:lrf:!1m4!1u3!3m2!3m1!1e1!1m4!1u2!2m2!2m1!1e1!2m1!1e2!2m1!1e3!3sCgIIASAB,lf:1,lf_ui:10&spf=1577024066240Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dit is dan ook precies het probleem van allerlei kanten/partijen overigens.Shadow schreef:Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
Daardoor blijft er gekaatst worden.
Zeker omdat er meerdere mensen zijn die ook nog een laatste woordje willen doen, dan blijf je bezig.
En dat is juist nog een ander probleem.Rob Dingen schreef:Mijn inziens is er geen waarheid in audio dus iedereen heeft gelijk.
Zowel "waarheid" als "audio" zijn ongedefinieerd of hebben simpelweg een andere definitie bij mensen.
Ik heb dit al een paar keer proberen aan te geven dat het duidelijk is dat het dus zo verschillend is.
Als de een groen bedoeld, maar de andere paars denkt, dan kun je heel lang met elkaar praten, je zult nooit op dezelfde pagina belanden.
Voor de een is een auto en vervoersmiddel om van A naar B te komen, voor de ander is het een levensstijl, voor een derde is het gevoel van magie.
algemeen verhaal;
Wat dat betreft moet ik me een beetje bij de verdediging aansluiten van Leon.
Op een gegeven moment zou ik het namelijk ook helemaal zat zijn.
We weten nu wel dat bepaalde mensen het niet eens zijn met zijn manier van werken.
Als je dan tegen iemands zere been blijft schoppen, kun je een tik terug verwachten. Wie de bal kaatst....
Dan kunnen mensen misschien nog zeggen dat ze "het recht hebben om hun mening te geven".
Klopt, maar dat is ook direct de beste manier om de boel heel ongezellig te maken.
Voor jezelf, maar helaas vooral ook voor anderen.
Je bent niet verplicht topics te lezen en daarop te reageren.
Vind je dat moeilijk, raad ik vooral aan om sowieso niet op openbare forums te komen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik wilde toch ook het volgende even kwijt, ik realiseer mij namelijk terdege dat ik de ‘bad boy’ ben op het forum en dit feitelijk altijd al geweest ben.
Ik draag het hart op de tong, ben gepassioneerd en bevlogen, vaak kortaf en bot, soms te direct en ad hominem, maar wel altijd recht door zee, eerlijk en wars van prietpraat, opgeklopte nonsens en claims zonder enige onderbouwing.
Als ik daardoor mensen op de kast jaag, of wellicht zelfs beledig, mijn oprechte excuses, echter het is beter af en toe te brullen als een leeuw dan continue te mekkeren als een schaap.
Ik draag het hart op de tong, ben gepassioneerd en bevlogen, vaak kortaf en bot, soms te direct en ad hominem, maar wel altijd recht door zee, eerlijk en wars van prietpraat, opgeklopte nonsens en claims zonder enige onderbouwing.
Als ik daardoor mensen op de kast jaag, of wellicht zelfs beledig, mijn oprechte excuses, echter het is beter af en toe te brullen als een leeuw dan continue te mekkeren als een schaap.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik heb Sander een pbtje gestuurd, die kan hem vast wel even forwarden.Leeuwarden schreef:Bier, chips... Check. En wie komt er er uit Brielle?
Ik ben inmiddels in de schuur aangeland en met hout bezig
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Zoals ik lees weet je jezelf precies te omschrijven en er dus ook bewust van bent hoe je zelf bent.SSassen schreef:Ik wilde toch ook het volgende even kwijt, ik realiseer mij namelijk terdege dat ik de ‘bad boy’ ben op het forum en dit feitelijk altijd al geweest ben.
Ik draag het hart op de tong, ben gepassioneerd en bevlogen, vaak kortaf en bot, soms te direct en ad hominem, maar wel altijd recht door zee, eerlijk en wars van prietpraat, opgeklopte nonsens en claims zonder enige onderbouwing.
Als ik daardoor mensen op de kast jaag, of wellicht zelfs beledig, mijn oprechte excuses, echter het is beter af en toe te brullen als een leeuw dan continue te mekkeren als een schaap.
Dus beledig je bewust anderen op het forum.
En wars van prietpraat, opgeklopte nonsens en claims zonder enige onderbouwing volgens jou.
Rob
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mooiste wat er is.FR_Aad schreef:Valt niet mee zo'n forum vol autisten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Bier: bijna op
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Laat even weten als je terug bent kunnen we verder.ds23man schreef:Bier: bijna op
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Je beledigd voelen is een keuze Rob, dat weet jij als geen ander. Dus als mensen extreem lange tenen hebben dan wordt het heel moeilijk om soms niet op te staan toch? Ik denk dat heel veel mensen zichzelf veels te serieus nemen, en iedere op- of aanmerking gelijk als kritiek opvatten en dan vol op 't orgel gaan, want ze voelen zich beledigd.Rob Dingen schreef:Dus beledig je bewust anderen op het forum.
Eerlijk gezegd valt het in de regel nogal mee met de commentaren, mensen zouden eens wat meer moeten lachen, positief in 't leven staan en uitdagingen niet zien als een iets negatiefs, maar een mogelijkheid om jezelf te verbeteren en anderen mee te nemen in dat proces. Dat is uiteindelijk toch het doel van een forum zoals dit; dat we dingen van elkaar op kunnen steken en gezamelijk de hobby naar een hoger plan kunnen trekken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Net even gekeken in de voorraadkast:Rob Dingen schreef:Laat even weten als je terug bent kunnen we verder.ds23man schreef:Bier: bijna op
Chips: op
Popcorn: niet in huis.
Ik ga maar even snel naar de Appie....
1 zak Calve borrelnootjes ( Coctail)
1 zak Calve Pinda's
2 flessen Port ( Ruby)
1 Fles witte wijn ( bio)
1 verpakking Old Amsterdam borrelblokjes
Dus ga je goddelijke gang.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het wordt een beetje filosofisch misschien, maar ik vind het te makkelijk om te zeggen dat het altijd maar een keuze is.SSassen schreef:Je beledigd voelen is een keuze Rob, dat weet jij als geen ander. Dus als mensen extreem lange tenen hebben dan wordt het heel moeilijk om soms niet op te staan toch? Ik denk dat heel veel mensen zichzelf veels te serieus nemen, en iedere op- of aanmerking gelijk als kritiek opvatten en dan vol op 't orgel gaan, want ze voelen zich beledigd.Rob Dingen schreef:Dus beledig je bewust anderen op het forum.
Eerlijk gezegd valt het in de regel nogal mee met de commentaren, mensen zouden eens wat meer moeten lachen, positief in 't leven staan en uitdagingen niet zien als een iets negatiefs, maar een mogelijkheid om jezelf te verbeteren en anderen mee te nemen in dat proces. Dat is uiteindelijk toch het doel van een forum zoals dit; dat we dingen van elkaar op kunnen steken en gezamelijk de hobby naar een hoger plan kunnen trekken.
In theorie is het misschien waar, mensen zijn echter geen 100% rationele wezens.
Mensen hebben een andere achtergrond, zijn anders opgevoed en hebben een andere kijk op het leven.
Door te zeggen dat het een keuze is, ga je er van uit dat mensen zich er bewust van zijn.
Feit is dat bij heel veel mensen dat niet het geval is.
Sterker nog, misschien zijn er mensen die het daar zelfs gewoon mee oneens zijn.
Mijn ongeschreven regel is altijd om zo open en toegankelijk mogelijk een gesprek in te gaan.
Naar mijn ervaring is dat enige manier om ergens uit te kunnen komen.
Zodra er maar 1 partij de deur dichthoudt, wordt het geen constructieve conversatie meer.
Dan is het beste geval om het maar gewoon links te laten liggen.
Overigens maak je denk ik een denkfout dat het "doel is om jezelf te (altijd) te willen/kunnen/moeten verbeteren".
Het is echter ook dezelfde fout waar ik vaak de mist in ga.
Voor veel mensen is dat helemaal niet belangrijk, die willen gewoon lekker fröbelen en bezig zijn.
Die zitten alles behalve te wachten op een of andere discussie of iets nu waar is of niet.
Inmiddels ben ik me er een beetje van bewust, en ik moet mezelf ook heel vaak terug fluiten en mensen maar gewoon lekker laten gaan.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik kan niet voor iedereen spreken Bart, maar ik denk dat een heleboel forumleden (het gros?) hier komen met vragen en de intentie om van elkaar te leren en in het verlengde daarvan dus bij hun volgende project beter beslagen ten ijs te komen.
