Geduld is een schone zaakVandaag de boel eerst maar eens een poos laten spelen. Nu, een uur of 10 verder klinkt het al heel anders. Eigenlijk gewoon onwijs goed! Dit beloofd wat.
En geduld heb ik ook niet!
Moderator: Beheerdersteam
Geduld is een schone zaakVandaag de boel eerst maar eens een poos laten spelen. Nu, een uur of 10 verder klinkt het al heel anders. Eigenlijk gewoon onwijs goed! Dit beloofd wat.
Ja dat was de bedoeling.MarcelvdG schreef:Juist, ik had het kennelijk verkeerd begrepen. Ik dacht dat jullie een schakeling voor de AD1865 zochten die hetzelfde doet als die schakeling die Democles gepost had, maar dan met I2S- in plaats van S/PDIF-ingang..
Bij de schakeling uit dit bericht viewtopic.php?f=66&t=27418&start=75#p1933552 zit er een halve woordklokperiode vertraging tussen het inklokken van de linker- en de rechterdata en lopen alle klokken vrolijk door. Dat geldt ook voor mijn schakeling viewtopic.php?f=66&p=1934021#p1933928 , en dat wijkt dus af van wat er hierin viewtopic.php?f=66&p=1934021#p1933967 staat.3kes schreef:Ik denk dat dat op hetzelfde neerkomt Marcel.
Als het net zo klinkt nee.OK, maar op zich heb je dus geen bezwaar tegen doorlopende klokken en een halve woordklokperiode looptijdverschil tussen links en rechts, zoals bij de S/PDIF-schakeling?
Ook al even gekeken of ik dit naar een eenvoudig te bouwen schakeling kan omzetten.democles schreef:Bedankt Marcel![]()
![]()
Zal even rustig kijken of ik er wat van snap en of ik het kan vertalen naar een lay-out.