Monitor met CSS SDX7
Moderator: Beheerdersteam
Re: Monitor met CSS SDX7
Qua fineer? Ja vind ik prachtig, Wengé, Zebrano, Pallisander etc.
Qua baffle? Mmmmmmm weet ik niet of ik wil afwijken van zilvergrijs.
Qua baffle? Mmmmmmm weet ik niet of ik wil afwijken van zilvergrijs.
Ja absoluut en die voormalig forum sponsor z'n winkeltje is behoorlijk gegroeid zie ik, helaas ook net zo overzichtelijk ook omdat ie slecht indexeerd.
geen halve matregelen, mooi man
weet je al welke tweeter het gaat worden ?
B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 18 dec 2019, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Contacteer:
Mag ik vragen waar je dat fineer vandaan hebt Joram? En is dit met papieren rug toevallig?
Ik heb het nog niet binnen, maar het staat bij Danny van Hout-fineer.nl op de site, het is fineline fineer dus volgens mij met papieren rug idd.
geen straf als ik het web moet gelovenShadow schreef:B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
Wat minder detail als een AMT maar wat vergevingsgezinder bij minder goede opnames.
Ja zeker, het is iets waar ik wel tegen aan loop, hoe betere componenten, hoe meer detail je uit opnames kan halen, maar de meeste metal klinkt dan echt niet.
Gelijk de boel opgekocht?SSassen schreef:Mag ik vragen waar je dat fineer vandaan hebt Joram? En is dit met papieren rug toevallig?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
prima keuze, heb ik goede herinneringen aan met HansShadow schreef:B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
![]()
Ik hoop dat het allemaal past wat ik wil HJ, filtertechnisch dan, ik heb in het ontwerp van de kast voorzien in een baffle die er los voor te zetten is voor het meten. Gaat het dan allemaal niet samen dan is een andere baffle zo gemaakt 
- tonvandeacker
- Contacteer:
Goed bezig Joram.
Mooie driver combi.
Ben benieuwd naar hoe het filter eruit gaat zien voor deze 3 weg.
Hengelo gaat nog lukken denk je
Mooie driver combi.
Nee Ton, niet speelklaar, de kast zal wel in elkaar zitten maar ik moet voor m'n werk ook nog een week naar het buitenland in januari, plus meten en filteren heb ik nog niet helemaal zelf gedaan, het wordt een soort studie object ooktonvandeacker schreef:Goed bezig Joram.
Mooie driver combi.
Zo de vrienden van opmaatzagen hebben weer geleverd;
Eens een pot lijm tevoorschijn toveren
Eens een pot lijm tevoorschijn toveren
Ja hoor, heel goed zelfs, maar omdat er toch 4mm mdf op gaat en fineer niet gedaan
De Coppers zijn volledig verstek in hetzelfde Medite MR gedaan, paste perfect allemaal!
De Coppers zijn volledig verstek in hetzelfde Medite MR gedaan, paste perfect allemaal!