Monitor met CSS SDX7
Moderator: Beheerdersteam
Re: Monitor met CSS SDX7
Qua fineer? Ja vind ik prachtig, Wengé, Zebrano, Pallisander etc.
Qua baffle? Mmmmmmm weet ik niet of ik wil afwijken van zilvergrijs.
Qua baffle? Mmmmmmm weet ik niet of ik wil afwijken van zilvergrijs.
Re: Monitor met CSS SDX7
Ja absoluut en die voormalig forum sponsor z'n winkeltje is behoorlijk gegroeid zie ik, helaas ook net zo overzichtelijk ook omdat ie slecht indexeerd.
Re: Monitor met CSS SDX7
geen halve matregelen, mooi man
weet je al welke tweeter het gaat worden ?
Re: Monitor met CSS SDX7
B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 18 dec 2019, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Monitor met CSS SDX7
Mag ik vragen waar je dat fineer vandaan hebt Joram? En is dit met papieren rug toevallig?
Re: Monitor met CSS SDX7
Ik heb het nog niet binnen, maar het staat bij Danny van Hout-fineer.nl op de site, het is fineline fineer dus volgens mij met papieren rug idd.
Re: Monitor met CSS SDX7
geen straf als ik het web moet gelovenShadow schreef:B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
Re: Monitor met CSS SDX7
Wat minder detail als een AMT maar wat vergevingsgezinder bij minder goede opnames.
Re: Monitor met CSS SDX7
Ja zeker, het is iets waar ik wel tegen aan loop, hoe betere componenten, hoe meer detail je uit opnames kan halen, maar de meeste metal klinkt dan echt niet.
Re: Monitor met CSS SDX7
Gelijk de boel opgekocht?SSassen schreef:Mag ik vragen waar je dat fineer vandaan hebt Joram? En is dit met papieren rug toevallig?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Monitor met CSS SDX7
prima keuze, heb ik goede herinneringen aan met HansShadow schreef:B&G NEO3 PDR heb ik nog nieuw liggen...Nooby schreef:geen halve matregelen, mooi manweet je al welke tweeter het gaat worden ?
![]()
Re: Monitor met CSS SDX7
Ik hoop dat het allemaal past wat ik wil HJ, filtertechnisch dan, ik heb in het ontwerp van de kast voorzien in een baffle die er los voor te zetten is voor het meten. Gaat het dan allemaal niet samen dan is een andere baffle zo gemaakt 
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Monitor met CSS SDX7
Goed bezig Joram.
Mooie driver combi.
Ben benieuwd naar hoe het filter eruit gaat zien voor deze 3 weg.
Hengelo gaat nog lukken denk je
Mooie driver combi.
Ben benieuwd naar hoe het filter eruit gaat zien voor deze 3 weg.
Hengelo gaat nog lukken denk je
Re: Monitor met CSS SDX7
Nee Ton, niet speelklaar, de kast zal wel in elkaar zitten maar ik moet voor m'n werk ook nog een week naar het buitenland in januari, plus meten en filteren heb ik nog niet helemaal zelf gedaan, het wordt een soort studie object ooktonvandeacker schreef:Goed bezig Joram.
Mooie driver combi.
Ben benieuwd naar hoe het filter eruit gaat zien voor deze 3 weg.
Hengelo gaat nog lukken denk je
Re: Monitor met CSS SDX7
Zo de vrienden van opmaatzagen hebben weer geleverd;
Eens een pot lijm tevoorschijn toveren
Eens een pot lijm tevoorschijn toveren
Re: Monitor met CSS SDX7
Ja hoor, heel goed zelfs, maar omdat er toch 4mm mdf op gaat en fineer niet gedaan
De Coppers zijn volledig verstek in hetzelfde Medite MR gedaan, paste perfect allemaal!
De Coppers zijn volledig verstek in hetzelfde Medite MR gedaan, paste perfect allemaal!
