Reanimeren bedoelde je toch?John P schreef:Dat je het maar laat, of we komen je halen.Ah!buis schreef:ik zou haast niet meer dood durven gaan
![]()
Anne
Waar is Anne ?
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Waar is Anne ?
Re: Waar is Anne ?
Vermoedelijk eerder reïncarnatie, halen doe je bij de geboorteSSassen schreef:Reanimeren bedoelde je toch?John P schreef:Dat je het maar laat, of we komen je halen.Ah!buis schreef:ik zou haast niet meer dood durven gaan
![]()
Anne...
Geef mijn portie maar aan Fikkie, weder vleesch worden, mot 'r niet aan denken
Anne
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Waar is Anne ?
Zeg Anne, prangende vraag, is Bruno Putzeys soms stiekum familie van je? Z’n meest recente profielfoto toont namelijk aardig wat overeenkomsten? Kek hoedje, flinke baard en natuurlijk affiniteit met audio elektronica?
...
Re: Waar is Anne ?
Och, "alle menschen werden brüder" En als je de bijbel moet geloven is dat sinds Noach eigenlijk al zo.SSassen schreef:Zeg Anne, prangende vraag, is Bruno Putzeys soms stiekum familie van je? Z’n meest recente profielfoto toont namelijk aardig wat overeenkomsten? Kek hoedje, flinke baard en natuurlijk affiniteit met audio elektronica?...
Maar 't wordt wel tijd dat die familieruzies eindelijk 's ophouden
Anne
Re: Waar is Anne ?
Dat je van nature kunt horen komt toch algemeen voor, maar dat je geboren bent met een soldeerbout in je knuistjes is i.d.d. wel uniekSSassen schreef:..........natuurlijk affiniteit met audio elektronica?...
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 15 dec 2019, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Waar is Anne ?
Maar dat kan morgen zomaar wat anders zijn, heeft tie b.v. een een rode pet op, of wat ondefinieerbaars, wat wij dan weer mogen uitzoeken.
Het is ook wat met die vent.
..............

Het is ook wat met die vent.
Re: Waar is Anne ?
Nee
die met gebreide muts is geen familie van Anne Hij heeft ook grijs haar De rest is anders
die met gebreide muts is geen familie van Anne Hij heeft ook grijs haar De rest is anders
