Tri-Nextel
Moderator: Beheerdersteam
Re: Tri-Nextel
Mooi mooi! En gelukkig dat deze twee tweeters zo dichtbij elkaar liggen qua impedantie en rendement dat ze 1 op 1 konden worden verwisseld.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
Ik zal er eens een nachtje over slapen...
Het is een klein beetje veel. Ook staan alle fotos op een ander computer, en die zit al een jaar of 2 in een doos...
Het is een klein beetje veel. Ook staan alle fotos op een ander computer, en die zit al een jaar of 2 in een doos...
Re: Tri-Nextel
Je kan toch gewoon de links uit je huidige topic hergebruiken. Hoef je niks opnieuw te uploaden.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
Da's waar. maar ook nog een beetje meer werk, opnieuw uploaderen is makkelijker.
Re: Tri-Nextel
Ik heb ze mogen beluisteren
Fluweel zo mooi mid en hoog
En ze zien er geweldig uit
voor de luistersessie
Fluweel zo mooi mid en hoog
En ze zien er geweldig uit
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
Goede keus Menno.anonamemouse schreef:Dank je wel!![]()
Ze komen binnenkort te koop...
Leuk een nieuw project!
Ik zou ook eerst verkopen en dan wat nieuws bouwen.
Je kan, tijdelijk, altijd ff wat van MP neerzetten.
Doe ik nu ook.
BTW, leuk je draadje weer eens terug te kijken!
Leuke foto's.
Haha ik zag die bewerkte foto van Edo
Dat waren nog eens tijden!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
Ik heb deze ook pas weer eens helemaal gelezen... Duurde een paar uurtjesHondasnl schreef:Goede keus Menno.
Leuk een nieuw project!
Ik zou ook eerst verkopen en dan wat nieuws bouwen.
Je kan, tijdelijk, altijd ff wat van MP neerzetten.
Doe ik nu ook.
BTW, leuk je draadje weer eens terug te kijken!
Leuke foto's.
Haha ik zag die bewerkte foto van Edo.
Dat waren nog eens tijden!
Als jij klaar bent met je project kom ik luisteren!
Kunnen we meteen een start maken met wat grafische voorbereidingen voor de mijne...
Maar ik verkoop pas als ik klaar ben met de nieuwe. Ik wil me niet irriteren aan een matig geluid.
Re: Tri-Nextel
En dan kan je ze ook nog met elkaar vergelijken
Dan maar hopen dat de nieuwe beter klinken
Dan maar hopen dat de nieuwe beter klinken
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
Binnenkort duurde wat lang... Maar inmiddels staan ze te koop.anonamemouse schreef:Dank je wel!![]()
Ze komen binnenkort te koop...
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Tri-Nextel
En ze zijn verkocht! Op dit moment zijn ze onderweg naar Heerlen om iemand nog veel luisterplezier te bezorgen.
