Jammer! En bedankt!hunter17 schreef:Goede middag!
Door omstandigheden kan ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig zijn bij de luisterdag in Alphen.
Veel plezier aldaar gewenst!
Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Hieronder een concept van het voorlopige programma (even erop klikken voor iets grotere weergave). 23 personen en ook nog ruimte in het programma om wat extra luistersessies in te plannen.
Aan de deelnemers het verzoek om te zien of de indeling in praktische zin haalbaar is, of ik iets over het hoofd heb gezien en of er nog andere opmerkingen zijn.
Heeft iemand nog een cd-speler staan die meegenomen kan worden?
Aan de deelnemers het verzoek om te zien of de indeling in praktische zin haalbaar is, of ik iets over het hoofd heb gezien en of er nog andere opmerkingen zijn.
Heeft iemand nog een cd-speler staan die meegenomen kan worden?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Ik heb nog mijn gebuizificeerde CD-Speler staan. Die is na de vorige luisterdag helemaal voorzien van nieuwe condensatoren en een nieuwe 7918 spanningsregelaar.mikekiwi schreef:Hieronder een concept van het voorlopige programma (even erop klikken voor iets grotere weergave). 23 personen en ook nog ruimte in het programma om wat extra luistersessies in te plannen.
Aan de deelnemers het verzoek om te zien of de indeling in praktische zin haalbaar is, of ik iets over het hoofd heb gezien en of er nog andere opmerkingen zijn.
Heeft iemand nog een cd-speler staan die meegenomen kan worden?
zba2019.PNG
Er slingert ook nog een sony-dingetje rond in mijn hobby-kamer, die kan ook mee.
Vergeet geen CD's mee te nemen als je iets speciaals wilt horen!
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Thanks Robert, 1 cd-speler is genoeg, dus die gebuizificeerde lijkt mij prima!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Hoe zit het nou met de koffie?

- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Goede vraag! En hier het antwoord:
- Koffie en thee kunnen we zelf zetten, er zijn thermoskannen beschikbaar. Kost niet veel, gaan we gewoon daar doen, is minder gedoe dan zelf met een Senseo en waterkoker slepen lijkt mij
- frisdrank en bier kunnen we uit de koelkast halen, moeten we op een papiertje noteren en wordt later met de factuur verrekend. Nadeel is wel dat ik dan een administratie bij moet gaan houden wie wat heeft gedronken. Voordeel is dat er meer keuzes beschikbaar zijn dan als ik zelf bij de Jumbo inkopen ga doen. Een combi kan ook: gangbare zaken zelf kopen, de rest naar wens uit de koelkast halen, wel dan gelijk (contant) afrekenen bij mij
Tot ca 13:00 uur zijn er meerdere huurders, daarna zijn we de enige. Wel dan even een uitdaging met de schuifdeuren en toezicht op wie wel/niet het pand binnenkomt. We kunnen de schuifdeuren instellen op wel naar buiten en niet naar binnen, maar dat is wat lastig. Ik zie het er van komen dat ik zelf in de middag beneden moet zijn om toezicht te houden op zowel inhang als bar ipv boven in de luisterruimtes, maar dat zien we wel hoe dat loopt.
- Koffie en thee kunnen we zelf zetten, er zijn thermoskannen beschikbaar. Kost niet veel, gaan we gewoon daar doen, is minder gedoe dan zelf met een Senseo en waterkoker slepen lijkt mij
- frisdrank en bier kunnen we uit de koelkast halen, moeten we op een papiertje noteren en wordt later met de factuur verrekend. Nadeel is wel dat ik dan een administratie bij moet gaan houden wie wat heeft gedronken. Voordeel is dat er meer keuzes beschikbaar zijn dan als ik zelf bij de Jumbo inkopen ga doen. Een combi kan ook: gangbare zaken zelf kopen, de rest naar wens uit de koelkast halen, wel dan gelijk (contant) afrekenen bij mij
Tot ca 13:00 uur zijn er meerdere huurders, daarna zijn we de enige. Wel dan even een uitdaging met de schuifdeuren en toezicht op wie wel/niet het pand binnenkomt. We kunnen de schuifdeuren instellen op wel naar buiten en niet naar binnen, maar dat is wat lastig. Ik zie het er van komen dat ik zelf in de middag beneden moet zijn om toezicht te houden op zowel inhang als bar ipv boven in de luisterruimtes, maar dat zien we wel hoe dat loopt.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Ik neem op speciaal verzoek van forumlid toxiq de mission impossible mee. Die zit niet in het schema, maar er is vast wel een plekje voor in te ruimen zaterdag.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Prima toch, rond 14:45 is er ruimte en heb ik je ingedeeld. Ik zal morgenavond de definitieve versie nog even verspreiden via dit topic.pappaleo schreef:Ik neem op speciaal verzoek van forumlid toxiq de mission impossible mee. Die zit niet in het schema, maar er is vast wel een plekje voor in te ruimen zaterdag.
Heb inmiddels de toegangsprijs (€5) in de startpost vermeld, vergeet niet wat geld mee te nemen voor de eventuele drankjes en dergelijke
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Ik ga zo eens even wat plaatjes uitzoeken om mee te nemen. Da’s wel zo handig bij een platenspeler...
Naast mijn eigen platen, is eenieder welkom om ook platen mee te nemen. Behalve Pink Floyd, want daar gaat mijn element van kapot...
geintje.
Naast mijn eigen platen, is eenieder welkom om ook platen mee te nemen. Behalve Pink Floyd, want daar gaat mijn element van kapot...
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Zaterdagmiddag ben ik ook van de partij. Als er nog een plekje voor is kan ik de 3WC bookshelf speakers meenemen.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Top!johan283 schreef:I'll be there
Fijn, is het erg als je wat aan het eind van de middag aan de beurt bent? Zo rond 16:00uur?erik1977 schreef:Zaterdagmiddag ben ik ook van de partij. Als er nog een plekje voor is kan ik de 3WC bookshelf speakers meenemen.
Goed dat je het zegt, ik zal ook wat vinyl uit de kast trekkenMickRS schreef:Ik ga zo eens even wat plaatjes uitzoeken om mee te nemen. Da’s wel zo handig bij een platenspeler...![]()
Naast mijn eigen platen, is eenieder welkom om ook platen mee te nemen.
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Ik wil er ook graag bij zijn.
Heb nu niets om mee te nemen, ik heb het nog in de steigers staan.
Heb nu niets om mee te nemen, ik heb het nog in de steigers staan.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
De open dag op mijn werk blijkt in de middag te zijn.... ik ben er dus in de ochtend tot ca. 13:00 uur, dan even weg en aan het eind van de middag weer terug.RobertD schreef:Ik kan wel even een Senseo apparaat en een waterkoker meenemen, en een voorraadje plastic bekertjes.
's Morgens kom ik even spullen brengen, dan ben ik even de ochtend weg voor een open dag op mijn werk, in de middag ben ik er dan weer.
Gaat er nog gegeten worden bij De Lelie? Daarvoor ben ik dan precies op tijd
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
De beruchte sate met meloen en cola voor Ray!
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Waarom ik ?
Cola over sate is trouwens helemaal niet lekker...
Voor de mensen met een tunnelvisie, hier de menukaart.
Er is namelijk nog veel meer smakelijks te krijgen aldaar dan alleen sate.
Cola over sate is trouwens helemaal niet lekker...
Voor de mensen met een tunnelvisie, hier de menukaart.
Er is namelijk nog veel meer smakelijks te krijgen aldaar dan alleen sate.
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
2SK135 en BC547 komen ook.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Bij deze een update, incl. bijgewerkt programma (zie bijlage). Heb de startpost geupdate met de recente aanmeldingen.
09:30 : de deuren gaan open
10:00 : eerste luistersessie
Adres kun je vinden in de startpost.
De luisterruimtes zijn op de 1e verdieping, als je door de schuifduren binnenkomt, gelijk rechts de trap op. Er is een lift voor rolstoelgebruikers en om zware spullen naar boven te krijgen, ga zelf zo veel mogelijk met de trap.
Programma hangt aan de deuren bij de luisterruimtes.
Houd je een aan de tijden die er staan en zorg dat je tijdig er bent met je spullen en dat tijdig ook de volgende luisterstint kan beginnen. Muziek wordt gedraaid en beluisterd in ruimtes 8 + 9. Gezelligheid is er - hoop ik - te vinden in ruimte 10. Uiteraard mogen de luisterstints ook gezellig zijn, maar het gaat daar vooral om te luisteren en te informeren.
Bijdrage: 5 euro, bij mij te voldoen. Ik ben die gast met gele badge en intelligente blik in zijn ogen
Catering:
Ik zorg dat er koffie en thee is/wordt gezet. Thermoskannen en bekertjes staan boven in ruimte 10. Graag alleen daar inschenken, opdrinken mag wel elders
. Ik zal ook zorgen dat er wat koeken zijn.
Flessen frisdrank van de meest voorkomende soort neem ik ook mee (staan niet koud). Op is op. Alles wat in ruimte 10 staat is gratis te gebruiken (had nog wat centjes over van vorig jaar, daar doe ik wat boodschappen van).
Mocht je iets willen dat er niet is, meld je dan bij mij. Ik kan het tegen vergoeding van de algemene barprijzen (hangen beneden bij de bar) aan je overhandigen. Doet dat niet bij de andere huurders beneden anders raakt het overzicht kwijt en kan ik later met een onverwachte rekening worden geconfronteerd. Is even niet anders, maar we komen er wel uit.
's Middags zal ik waarschijnlijk vaak beneden zijn omdat wij dan de enige huurders zijn en er toezicht moet zijn op wie er al dan niet binnenkomt.
Dank voor het lezen, ik ben benieuwd. Tot morgen!
09:30 : de deuren gaan open
10:00 : eerste luistersessie
Adres kun je vinden in de startpost.
De luisterruimtes zijn op de 1e verdieping, als je door de schuifduren binnenkomt, gelijk rechts de trap op. Er is een lift voor rolstoelgebruikers en om zware spullen naar boven te krijgen, ga zelf zo veel mogelijk met de trap.
Programma hangt aan de deuren bij de luisterruimtes.
Houd je een aan de tijden die er staan en zorg dat je tijdig er bent met je spullen en dat tijdig ook de volgende luisterstint kan beginnen. Muziek wordt gedraaid en beluisterd in ruimtes 8 + 9. Gezelligheid is er - hoop ik - te vinden in ruimte 10. Uiteraard mogen de luisterstints ook gezellig zijn, maar het gaat daar vooral om te luisteren en te informeren.
Bijdrage: 5 euro, bij mij te voldoen. Ik ben die gast met gele badge en intelligente blik in zijn ogen
Catering:
Ik zorg dat er koffie en thee is/wordt gezet. Thermoskannen en bekertjes staan boven in ruimte 10. Graag alleen daar inschenken, opdrinken mag wel elders
Flessen frisdrank van de meest voorkomende soort neem ik ook mee (staan niet koud). Op is op. Alles wat in ruimte 10 staat is gratis te gebruiken (had nog wat centjes over van vorig jaar, daar doe ik wat boodschappen van).
Mocht je iets willen dat er niet is, meld je dan bij mij. Ik kan het tegen vergoeding van de algemene barprijzen (hangen beneden bij de bar) aan je overhandigen. Doet dat niet bij de andere huurders beneden anders raakt het overzicht kwijt en kan ik later met een onverwachte rekening worden geconfronteerd. Is even niet anders, maar we komen er wel uit.
's Middags zal ik waarschijnlijk vaak beneden zijn omdat wij dan de enige huurders zijn en er toezicht moet zijn op wie er al dan niet binnenkomt.
Dank voor het lezen, ik ben benieuwd. Tot morgen!
Laatst gewijzigd door mikekiwi op za 23 nov 2019, 8:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - Info-update op P4!
Kan ik ook nog wat spulletjes te koop aanbieden? Ik heb teveel spullen en te weinig tijd.
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - Info-update op P4!
Veel plezier morgen iedereen! 
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - Info-update op P4!
Zijn de koelprofielen op?Shadow schreef:Veel plezier morgen iedereen!
