Die dan wel door Knuisje gemodificeerd is naar het ZBA-CA concept. Dus uiteindelijk heb je hem toch (als het goed is)tearitup schreef:Klopt, die heb ik uiteindelijk ook nooit opgebouwd.Shadow schreef:De mk1 was toch echt op een lm3886 gebaseerd hoortearitup schreef:Ik heb wel zin in een uitdaging. Mooie upgrade van de lm4780.. Bedoelde mijn Knuisje lm4780
Animo check Composiet Amplifier Mk2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
dat was redelijk gelukt in ieder geval!Pjotr schreef:Eigenlijk was de MK1 helemaal niet bedoeld als een full fledged versterker maar meer als proof of concept.dre schreef:De MK1 is echt heel erg fraai,maar komt net wat te kort om een groot systeem goed uit te sturen.
maar dat gaat goed komen!
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Jummie!!!! Ziet er goed uit met veel praktische en veiligheid zaken. Mooi! Als ie net zo klinkt als mki.....
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Langzaam maar gestaag, weer een stukje geoogst:
De powerprint voor de eindtrap!
De powerprint voor de eindtrap!
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Gaaf, knap stukje werk !
Ik ga er van uit dat er dan ook nog een stuurprint in de pijplijn zit ?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ehhh.......... moet dat dan?ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf, knap stukje werk !
Ik ga er van uit dat er dan ook nog een stuurprint in de pijplijn zit ?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Weer een mooi stukje werkPjotr schreef:Langzaam maar gestaag, weer een stukje geoogst:
IMG_3150_ZBA.jpg
De powerprint voor de eindtrap!
Doet wat aan de Eltim denken, langwerpig en symtrisch.
En ik zie ook dat je aan mij gedacht hebt
Anne
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Dank je Anne. Mwah, al lang voor Eltim was dat concept al op diyaudio te zien en stond het voor mij al zo vast. Loek (Cool) heeft nog printen van dat diyaudio ontwerp liggen. Zeker met de huidige PCB prijzen is dit wel de meest logische lay-out om het compact te houden. Symmetrisch is het overigens maar ten dele. Ja nu je het zegt (was het mij niet bewust) speciaal voor jou, ietsje moeilijker gemaakt

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ik vroeg me al af wanneer Anne met het eerste bootleg schema zou komen. 
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Doe ik niet hoor.ds23man schreef:Ik vroeg me al af wanneer Anne met het eerste bootleg schema zou komen.
Van de CoCo heb ik ook het schema maar vertoon het niet,
daar houdt Pjotr niet van, woef !
Anne
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Het is niet zozeer houden van Anne, het is meer het internet jatwerk beperken

Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Peter, maak je hier wel een wat langer doorlopende serie van?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Volgens mij ben jij de betere jatter qua concept.Pjotr schreef:Het is niet zozeer houden van Anne, het is meer het internet jatwerk beperken![]()
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Dat heet dan op schouders van reuzen staan om hoger te komends23man schreef:Volgens mij ben jij de betere jatter qua concept.Pjotr schreef:Het is niet zozeer houden van Anne, het is meer het internet jatwerk beperken![]()
Ondertussen wel een technische vraag, maar dan onthul ik ook een deel van de schakeling,
Wat moet ik daar nou weer mee
Anne
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Zo te lezen kan ik dat beter aan Anne en Snoekie overlaten. Die zijn daar vééééééééééééééééééééééééééééééééééééél beter in. 'Tis natuurlijk de kift, maar goed dat mag ookShadow schreef:Peter, maak je hier wel een wat langer doorlopende serie van?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Mij maakt het niet uit. Ik heb behoefte aan een goede versterker, en mocht er wat inspiratie zijn opgedaan bij andere beproefde concepten, ik ben er voor! Doe lekker je eigen tempo peter, de printjes zien er al zo mooi uit dat ik zin krijg om wat(ts) te gaan stoken met de soldeerbout....
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Hoe ist met je smd skills Jan? Al wat geoefend?Wowly schreef:Mij maakt het niet uit. Ik heb behoefte aan een goede versterker, en mocht er wat inspiratie zijn opgedaan bij andere beproefde concepten, ik ben er voor! Doe lekker je eigen tempo peter, de printjes zien er al zo mooi uit dat ik zin krijg om wat(ts) te gaan stoken met de soldeerbout....
En dát is precies waar ik op doel, een (paar) kleuter(s) die het voor de rest gaan verpesten terwijl we behoefte hebben aan dit soort leuke projecten!Pjotr schreef:Zo te lezen kan ik dat beter aan Anne en Snoekie overlaten. Die zijn daar vééééééééééééééééééééééééééééééééééééél beter in. 'Tis natuurlijk de kift, maar goed dat mag ookShadow schreef:Peter, maak je hier wel een wat langer doorlopende serie van?Da's dan wel jammer voor de anderen
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Mooie print, het zelf te wikkelen spoeltje komt ook weer terug. 
Ik dacht eerst te lezen dat er een basknop op de print zit, maar de i blijkt wat slecht te zien.
Ik dacht eerst te lezen dat er een basknop op de print zit, maar de i blijkt wat slecht te zien.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Nee joh, Anne en ik zitten Peter wat te plagen. Anne mag graag puzzelen en ik plaag Peter een beetje omdat hij altijd bang is dat er een bezorgchinees met zijn ontwerp er van door gaat.Shadow schreef:En dát is precies waar ik op doel, een (paar) kleuter(s) die het voor de rest gaan verpesten terwijl we behoefte hebben aan dit soort leuke projecten!Pjotr schreef:Zo te lezen kan ik dat beter aan Anne en Snoekie overlaten. Die zijn daar vééééééééééééééééééééééééééééééééééééél beter in. 'Tis natuurlijk de kift, maar goed dat mag ookShadow schreef:Peter, maak je hier wel een wat langer doorlopende serie van?Da's dan wel jammer voor de anderen
Zo te zien wordt het weer een mooi, degelijk ontwerp!
Hoe doe je de montage van de torren op het koelblok? Klemmen met de print a la Hypex?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Als dat gebeurd doe je er toch niks meer tegen? En bovendien was de vorige CA ook losjes gebaseerd op een principe dat al bestond, dat zal met deze niet anders zijn, het is de uitwerking van Peter die de boel smaak geeft denk ik zo.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Dat jatwerk valt in de praktijk wel, tot nu toe nog nooit een kloon van een Hypex of Icepower gezien.
Heb trouwens nog twee mk1 printen liggen voor de liefhebber.
Heb trouwens nog twee mk1 printen liggen voor de liefhebber.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
@Pjotr, wat zijn eigenlijk de afmetingen van die PCB ?
Moet ook een aardig koelblokje achter komen te zitten, zo te zien.
Moet ook een aardig koelblokje achter komen te zitten, zo te zien.
