Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
jsjeroenjs
Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019 - startpost upgedate
Hallo
Ik kom ook naar de luisterdag. De eerste voor me.
Graag had ik bij deze m'n 2weg laten beoordelen.
Is deze dan nu officiel ingeschreven?
Ik neem aan dat er bronnen en versterking voldoende aanwezig is?
viewtopic.php?f=6&t=18531
Tot dan
Ik kom ook naar de luisterdag. De eerste voor me.
Graag had ik bij deze m'n 2weg laten beoordelen.
Is deze dan nu officiel ingeschreven?
Ik neem aan dat er bronnen en versterking voldoende aanwezig is?
viewtopic.php?f=6&t=18531
Tot dan
Altijd leuk in Alphen dus ik kom ook.
Ik ga mijn best doen ook te komen, hopelijk zijn de Mission Impossible er dan ook
Helaas kamp ik (nog steeds) met een oorontsteking, dus kan slechts 1 oor te luisteren leggen als het een tegen zit
Helaas kamp ik (nog steeds) met een oorontsteking, dus kan slechts 1 oor te luisteren leggen als het een tegen zit
Ik heb wat aankopen gedaan in Nederland oa in Leiden, daarna kom ik graag nog wat gezelligheid opsnuiven in Alphen.
Ik neem waarschijnlijk ook nog een introducé mee...
Ik kom ook. Afhankelijk van hoe het afwerken van de Ekta’s gaat, wil ik deze eventueel meenemen. Past het uiteindelijk niet in het programma of ben ik nog niet klaar: jammer dan en geen man overboord!
- mikekiwi
- Contacteer:
Zo, de lijst is weer bijgewerkt, loopt lekker door zo, fijn! Alle gemelde apparatuur is ook toegevoegd, ook als er onzekerheid is over wel/niet afgerond. Die sets plaats ik aan het einde van de dag, kan er overdag nog aan worden gewerkt (soldeerbout mee!)

Ik neem ook wel een Dac mee, zal de Soekris wel zijn. 
- mikekiwi
- Contacteer:
Even een bummer-moment: er is geen personeel beschikbaar op de dag om de bar te bemannen... Ik krijg volgende week woensdag wat toelichting; sowieso krijg ik de sleutel van het pand en toegang tot het bar-deel. Maar wat dat precies inhoudt en hoe we dat dan moeten gaan regelen is nog onbekend.
Zou kunnen zijn dat we wel een bakkie koffie kunnen maken en eventueel drinken kunnen pakken, maar hoe we dat in praktische zin werkend gaan krijgen met afrekenen en controle-houden (zeker omdat er ook andere huurders zijn) is voor mij nog even een raadsel
Zou kunnen zijn dat we wel een bakkie koffie kunnen maken en eventueel drinken kunnen pakken, maar hoe we dat in praktische zin werkend gaan krijgen met afrekenen en controle-houden (zeker omdat er ook andere huurders zijn) is voor mij nog even een raadsel
Ja, dat liep vorig jaar ook al moeizaam, i.i.g. in de middag. Misschien toch iets in eigen beheer regelen?
Dat lijkt me geen probleem inderdaad.
- RobertD
- Contacteer:
Ik kan wel even een Senseo apparaat en een waterkoker meenemen, en een voorraadje plastic bekertjes.
's Morgens kom ik even spullen brengen, dan ben ik even de ochtend weg voor een open dag op mijn werk, in de middag ben ik er dan weer.
's Morgens kom ik even spullen brengen, dan ben ik even de ochtend weg voor een open dag op mijn werk, in de middag ben ik er dan weer.
- mikekiwi
- Contacteer:
Lijkt mij een prima alternatief als ik woensdag inderdaad te horen krijg dat er geen bemanning is. Ik zorg dan wel voor de inkopen. Koffie, thee, melk, suiker, frisdrank, bier en wat koeken. Kan altijd nog bijgehaald worden overdag, de super is dichtbij.
Goed geregeld, mannen ! 
En een gieter/emmertje voor het water. Zo'n Senseo is zo leeg met zoveel mensen
Welk type is het? Ik kan anders het grote reservoir uit het atelier wel meenemen. Dat is 1,5L. Echter die past alleen op de HD7810. NIET op de HD7800! Dus kijk ff. Maar als we de sleutel van de bar ook krijgen kunnen we daar toch ook zelf koffie zetten met de aanwezige koffiemasjien? Alleen zelf koffie meenemen dan en thermoskannen denk ik.
- RobertD
- Contacteer:
Er zit een groot reservoir op, volgens mij ook voor 1,5 L
- mikekiwi
- Contacteer:
Zou idd kunnen, dat hoor ik woensdag. Nadeel is wel dat er meerdere clubs aanwezig zijn in sporthal en beneden, even zien hoe dat dan in elkaar zou passen. Wordt dus vervolgd...Pjotr schreef:EMaar als we de sleutel van de bar ook krijgen kunnen we daar toch ook zelf koffie zetten met de aanwezige koffiemasjien? Alleen zelf koffie meenemen dan en thermoskannen denk ik.
Ik kan helaas niet aanwezig zijn bij deze editie 
Goede middag!
Door omstandigheden kan ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig zijn bij de luisterdag in Alphen.
Veel plezier aldaar gewenst!
Eric
Door omstandigheden kan ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig zijn bij de luisterdag in Alphen.
Veel plezier aldaar gewenst!
Eric
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Na stevige onderhandelingen waarbij grote bedragen over de tafel zijn gegaan, staan de Fusion 567's exclusief de gehele dag in ruimte 9.
Wat muziek voor deze ruimte :
groet,
Aat
groet,
Aat
Lees; bij gebrek aan aanmeldingends23man schreef:Na stevige onderhandelingen waarbij grote bedragen over de tafel zijn gegaan, staan de Fusion 567's exclusief de gehele dag in ruimte 9.
Wat voor bron komt er aan te hangen, ik neem aan een streamer ?ds23man schreef:Na stevige onderhandelingen waarbij grote bedragen over de tafel zijn gegaan, staan de Fusion 567's exclusief de gehele dag in ruimte 9.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Yep.ray5150 schreef:Wat voor bron komt er aan te hangen, ik neem aan een streamer ?ds23man schreef:Na stevige onderhandelingen waarbij grote bedragen over de tafel zijn gegaan, staan de Fusion 567's exclusief de gehele dag in ruimte 9.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Wanneer ga jij eens weer wat bouwen....Shadow schreef:Lees; bij gebrek aan aanmeldingends23man schreef:Na stevige onderhandelingen waarbij grote bedragen over de tafel zijn gegaan, staan de Fusion 567's exclusief de gehele dag in ruimte 9.