Het hoeft ook niet keihard te worden, als het de brom maar dempt.Bert61 schreef:Als je het wilt proberen Robert ik heb hier nog zeer langzaam drogende giethars wordt niet glas hard is erg AdhesiveRobertD schreef:Ben benieuwd naar het resultaat met dat gieten Rein. Ik heb op mijn EL84 pushpull ook een lichte mechanische brom. Die trafo heeft echter geen kap die helemaal over de transformator heen gaat, maar alleen zo'n afdek-kap. Ik heb er weleens over gedacht om dat helemaal vol te gieten.
Ik bedoel dat het aan de rand omhoog kruipt dus als je 1 cm onder de rand van een koker giet
Gaat het aan de zijkant omhoog staan tot 0.5 cm
Ik weet niet of je nog in de buurt komt Dan geef ik het aan je mee
Kom je nog naar de luisterdag in Alphen?
