Even voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
LekkerZelfDoen
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 14:25
Locatie: Midden Nederland

Even voorstellen.

Bericht door LekkerZelfDoen »

Hallo zelfbouwers.


Weer een nieuwe aanmelder hier. :)

Ik kom hier een poging doen mijn eerste babystapjes in de kunst der zelfbouwaudio te zetten.
Al mijn hele leven lang ben ik een doe-het-zelver in hart en nieren, maar de afdeling zelfbouwaudio is nog nooit serieus aangeraakt.
Daar wil ik nu eindelijk eens verandering in brengen want het kriebelt wel al jaren. Ik denk zomaar dat dit hier een plek is waar ik daarin veel richting en kennis kan gaan vinden. :wink:

Ik ben 40 jaren oud. Op dit openbare forum houd ik het graag bij mijn nickname; LekkerZelfDoen.


Groet!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door Henkjan »

Welkom!
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Even voorstellen.

Bericht door John P »

Welkom, waar gaat je interesse naar uit: luidsprekers, buizen of smd gefröbel?
LekkerZelfDoen
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 14:25
Locatie: Midden Nederland

Re: Even voorstellen.

Bericht door LekkerZelfDoen »

Bedankt allebei.

Ik heb voor nu voornamelijk interesse in luidsprekers.
Heb een poosje geleden een setje Peerless SLS-315 ontvangen, oorspronkelijk om met 1 van de 2 een oude Rel Q50 subwoofer nieuw leven in te blazen, maar daarvan blijkt nu ook de versterker kuren te hebben.
Ben me nu aan het oriënteren op wat voor een eerste zelfbouw leuks ik nu dan wel met in de basis deze twee SLS's kan gaan creeren; een nieuwe sub mee maken, of een eerste complete 2- of 3-weg zelfbouw speaker.
Na wat inlees werk zal ik daar waarschijnlijk nog wel een topic over beginnen, want hier lijkt me niet de plek om daar veel verder op in te gaan.

Groet!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Even voorstellen.

Bericht door dre »

Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Even voorstellen.

Bericht door Douwe84 »

welkom hier :)
LekkerZelfDoen
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 14 okt 2019, 14:25
Locatie: Midden Nederland

Re: Even voorstellen.

Bericht door LekkerZelfDoen »

Dankje.

Leuk voorstel dre! :)

Ik heb er meteen een vraag over:
viewtopic.php?f=7&t=27877
Plaats reactie