Weer een nieuwe aanmelder hier.
Ik kom hier een poging doen mijn eerste babystapjes in de kunst der zelfbouwaudio te zetten.
Al mijn hele leven lang ben ik een doe-het-zelver in hart en nieren, maar de afdeling zelfbouwaudio is nog nooit serieus aangeraakt.
Daar wil ik nu eindelijk eens verandering in brengen want het kriebelt wel al jaren. Ik denk zomaar dat dit hier een plek is waar ik daarin veel richting en kennis kan gaan vinden.
Ik ben 40 jaren oud. Op dit openbare forum houd ik het graag bij mijn nickname; LekkerZelfDoen.
Groet!
