Hoe ik ga luisteren ? hoe ik de speakers op ga stellen bedoel je dan ? on axis en op de juiste hoogte bijvoorbeeld zoals in dit geval ?Henkjan schreef:Meten: 1 positie van de mic, drivers in de kast. Waar precies de mic hangt af hoe.je gaat luisteren, maar gebruikelijk is danwel op tweeter hoogte, danwel tussen tweet en woof in
Imp: hoe.ziet t datasheet er uit? Sommige tweeters hebben een ingebouwde impedantie correctie
dit is de tweeter, iets dergelijks zit er niet in meen ik.
is dit zo goed ?
even later...
ik bleef maar etteren met de kabel compensatie dus ik heb het maar even zonder gedaan. dat lijkt toch erg op hetgeen de fabrikanten laten zien. de woofer zit in de behuizing, heeft dat nog meerwaarde of is het juist niet goed ?
kom nu hier op uit. komende week even tijd vinden om de metingen opnieuw te doen voor de zekerheid.
